Hejsa
Jeg synes det er et rigtig godt initiativ med disse anmeldelser. Ind til videre synes jeg ikke der er nogle af de anmeldede afspillere der har ramt sømmet på hovedet.
Der er skrevet en del godt om fx AC ryan HD Mini2 og andre, som kunne være interessante at kigge på. Kan vi forvente flere indlæg i denne serie?
Et alternativ kunne være (måske lidt væk fra hvad flatpanels normalt beskæftiger sig med) at lave en guide, hvor i selv sammensatte en "miniitx" medieafspiller evt. med XBMC installeret.
Jeg har selv rodet lidt med XBMC men synes det er meget, meget besværligt at lave en god opsætning. I kunne måske få en "ekspert" fra et andet site ind og hjælpe med at lave en sådan artikel? Ved der findes meget hardware og også software kombinationer på området.
Vinkel ala: Hvis det ikke findes - så lav det selv!
Nummer 1 ville naturligvis være en medieafspiller der bare sparkede røv out of the box.
Mvh. - og tak for et SUPER site.
Mates.
Hov edit: Selvom medieafspillerne stadig ikke er perfekte og 100% anbefalelsesværdige, mener jeg at de burde få deres eget område i sektionen "købsanbefalinger". Hvis der kun er 1 i vil anbefale, fint så list den