Hvad betyder Ultra HD og 4K rent faktisk for vores tv-skærme, afspillerbokse, film og spil? FlatpanelsDK giver et indblik i Ultra HD, der handler om meget mere end antallet af pixels. Ultra HD er fremtiden.
Vi kan afsløre deres nye 2013 LED og plasma-tv, samt de nye Ultra HD-tv. Samsungs OLED-TV forventes også lanceret i 2013. I 2013 handler det først og fremmest om Smart TV og nye funktioner, men Samsung lover også flere forbedringer på billedkvalitet.
Smart TV-funktionerne kan findes i flere tv end nogensinde og LG vil også lancere deres første OLED-TV og Ultra HD-tv, sammen med nye LED og plasma-modeller. Blandt Smart TV-nyhederne finder man Miracast og NFC, og Cinema 3D er også integreret i de fleste tv.
Nu med mediebokse. Se vores liste over officielle anbefalinger af både TV og monitors. Listen opdateres løbende. Opdateret: 8. marts 2013.
Du har Netflix, YouBio, Viaplay og måske HBO. Men vidste du, at forskellige bokse giver forskellige billedkvalitet? Hvilke bokse har hvilke streamingtjenester? Hvad med strømforbrug? FlatpanelsDK kigger på de bedste løsninger til streaming. Opdateret
Spar penge når lagrene skal tømmes: Der sælges lige nu ud af 2012-fladskærme for at gøre plads på lagrene til 2013-fladskærmene. Derfor er det et godt tidspunkt at købe tv på. Vi giver et overblik i Tilbudsjagten.
FlatpanelsHD
Forfatter Besked

Spekulant

Jeg har det problem, at jeg har en hd boks. pace 830 nv, og kan desværre ik bruge viaplay med viasat, da man skal bruge en mac adresse for at kunne logge på stofanet og hd boksen har ik en mac adrsse. Er der andre der har haft samme problem og som så kan komme med forslag til hvordan man så kan gøre? Jeg har for få dage siden bestilt en ny hd boks med indbygget 320 gb harddisk med viasat og håber at denne har en mac adresse, men hvis ikke, er der så nogen der kan hjælpe mig med mit problem?

Har lige købt ny fladskærm i sidste uge( samsung ps50c685). Som har 3D og ville være skønt hvis jeg kunne se 3d materiale igennem viaplay.

Site Admin
Brugeravatar

Geografisk sted: Storkøbenhavn
Det er min erfaring, at 3D-materialet gennem Viaplay er ret lav kvalitet. Hvis du virkelig ønsker at se 3D, så synes jeg du skal forsøge dig med 3D Blu-ray skiver eller 3D-spil fra PlayStation 3.

Mht. problemet med MAC-adresse, så bør den gamle boks nu også have sådan en. Uden at være ekspert på IT-området, er en MAC-adresse at finde på alle produkter tilkoblet internettet.

Spekulant

Geografisk sted: Denmark
Alle enheder der kan gå på nettet skal have en mac addrese.

Nu ved jeg ikke hvad setup du kører med.

Men hvis du ved hvordan man logger ind på sin router, så skal du finde det der hedder "DHCP Client table" Der kan du finde alle enheder på dit lokale net, og se hvad mac addrese de har.

Udskriv emne
Svar pÃ¥ emne Side 1 af 1 [ 3 indlæg ]