Samsung præsenterer S'UHD og nye, billigere Ultra HD-tv. S'UHD tager skridtet videre fra Ultra HD-opløsning. Der er en helt ny Smart TV-platform baseret på Tizen, som Samsung tror på er fremtiden. Og så er der flere buede tv end sidste år. Fuldt overblik her.
De store temaer for Sony i 2015 er Ultra HD samt Android TV, der vil erstatte den nuværende tv-platform. Sony lancerer også nye Full HD-modeller med Android TV og senere på året begynder de så småt på HDR (high dynamic range). Her er et fuldt overblik over Sonys 2015-skærme.
webOS i næsten alle modeller. Ultra HD findes fra 6-serien og op, mens Full HD så småt er ved at forsvinde. LG er stadig eneste med OLED og i år tager LG OLED til næste niveau ved at lancere Ultra HD OLED-TV. FlatpanelsDK bringeret fuldt overblik over LGs 2015-tv - inklusiv danske priser.
Philips har afsløret deres nye fladskærme. Det første store tema i 2015 er Ultra HD, som vil være at finde i flere modeller end nogensinde. Det andet store tema er Android TV, som Philips vil omfavne fuldt ud. FlatpanelsDK bringer her et fuldt overblik over de nye 2015-skærm.
Opdateres løbende. Tilbudsjagten er et simpelt koncept. Hver uge finder vi de bedste tilbud på fladskærms-tv og tilbehør i samarbejde med jer brugere. Alle tilbuddene samles her i Tilbudsjagten. Vær med!
Panasonic har præsenteret 2015-skærmene, og FlatpanelsDK bringer et fuldt overblik. Der er fuld fokus pæ Ultra HD og kun fæ Full HD-tv. I high-end tilføjes HDR og bredere farverum. Panasonic lancerer ogsæ deres første buede tv-skærme i 2015.
FlatpanelsHD

hvilken skærm?
Afstemning sluttede 2. apr 2011, 12:36
Samsung XL2370 100%  100%  [ 2 ]
AOC E2343F2 0%  0%  [ 0 ]
Afgivne stemmer : 2
Forfatter Besked

Spekulant

hvad ville i tro jeg skulle købe?

den nævnte samsung skærm

eller den nævnte AOC skærm?

HDMI og DVI er nødvendigt. HDMI til når jeg vil bruge den til LAN med min playstation.

nogen der har nogle personlig erfaring med disse skærme, eller kan fortælle hvilken i ville foreslå?

mange tak ':)'

Site Admin
Brugeravatar

Geografisk sted: Storkøbenhavn
Vi har en test af XL2370 her på siden, hvis du ikke allerede har set den?

Det kommer lidt an på hvad du skal bruge den til. Hvis du udelukkende skal bruge den til spil, vil jeg mener du bør kigge efter en 120 Hz skærm, som klarer opgaven noget bedre.

Spekulant

Spiller ikke så meget, og hvis det er er det mest spil, som minecraft, eller MW2, men det spiller jeg på min fladskærm, undtagen til LAN.

mest af alt surfer jeg internette og laver ind imellem noget grafisk. men mest bare websurf. er ikke så krittisk

Spekulant

har kigget lidt rundt, og fandt jeres review. tror jeg går efter samsungen.

p.s. den har kontrasten 5.000.000:1 ikke 50.000:1 :D

tak for hjælpen

Spekulant

så har jeg købt skærmen, den er nice, men...

hvis jeg benytter mig af HDMI, så mister jeg det yderste af mit billede.

som startbar og lidt af kanterne. Dette sker dog ikke med DVI som jeg bruger isteddet.

vil prøve at sætte min ps3 til skærmen senere for at se om det er mit grafikkort (Nvidia GT-220)

Manuducend

Jeg har selv en XL2370, har haft min ps3 smidt på via hdmi, ingen problemer med at billedet skulle være mindre der, har dog ikke prøvet hdmi via mit GTX295.

Udskriv emne
Svar på emne Side 1 af 1 [ 6 indlæg ]