Vi spurgte ind til danskernes oplevelser med fladskærms-tv, reklamationer og præferencer. Her er de svar som vi fik fra omkring 1200 husstande og baseret på 4300 tv-skærme.
HbbTV er blevet aktuelt efter at DR er gået i luften med deres store streamingtjeneste, som kan ses via HbbTV. FlatpanelsDK har lavet en oversigt over hvilke Smart TV og tv-udbydere, der understøtter HbbTV.
Opdateres løbende. Tilbudsjagten er et simpelt koncept. Hver uge finder vi de bedste tilbud på fladskærms-tv og tilbehør i samarbejde med jer brugere. Alle tilbuddene samles her i Tilbudsjagten. Vær med!
LG har en række nye OLED-TV klar samt nye Ultra HD og Full HD skærme. LG introducerer deres helt nye webOS-baserede Smart TV platform, som viser gode takter. Kan 2014 blive året, hvor LG etablerer sig som den førende koreaner indenfor tv-innovation?
Fuldt overblik over Panasonic's 2014 fladskærme. Panasonic er færdig med plasma og satser nu på LCD og 4K. AX900 har "plasma-agtig" billedkvalitet. Der er desuden ny Life+ Smart TV, skærmspejling, twin-tuner og mere.
Alt hvad du skal vide om Samsung's 2014 tv, der dækker over Ultra HD, Full HD og buede skærme med masser af Smart TV funktionalitet. Der er ingen nye OLED-TV fra Samsung, og kun en enkelt plasma.
FlatpanelsHD

Forfatter Besked

Ny på siden

Jeg har et Samsung 46" LCD TV der er ved at være 4-5 år gamelt.

Når jeg tænder det går der ca. 10-15 min før det starter, det står og klikker med mindre mellemrum som om det forsøger at starte det.

Når det har stået de 10-15 min så kommer der til sidst billede på.

Jeg har ladet mig fortælle der sidder 2 eller 4 kondensator i det og det nok er dem der skal skiftes?

Lyder det til at være rigtigt og hvor kan jeg få skiftet dem og har i nogen ide om hvad det vil koste?

Moderator
Brugeravatar

Geografisk sted: København
Der sidder væsentlig mere end 2 eller 4 kondensatorer i den, men det er muligt at fejlen begrænser sig til så få. Infocare håndterer vist rep af Samsungs TV. Prøv at give dem et kald.

Bruger

Det er med nærmest statsgaranti Power Supply Boarded, der er stået af. Du kan sagtens få det repareret billigt, hvis du selv kan afmontere Boarded og eksempelvis sende det til UK. Det gjorde jeg selv med mit 3 år gamle Samsung LE40M86. Betalte samlet kr. 600,- inkl.forsendelse. Herhjemme er det ofte rasende dyrt, men Andys Elektronik har gjort det til sit speciale på samlebånd at reparere boards for nærmest hele Europa.

Se følgende link:

http://www.andyselectronicstuff.co.uk/s ... verter_boa rd_repair_service.html

Afmontering se side 2 på følgende link:

http://forum.recordere.dk/forum_posts.a ... =b8fc5e28- 35de-b7dbbeze-40600-6660532407&title=lst-tv-slr-fra-og-tnder-meget-lan gsomt

mvh

Udskriv emne
Svar på emne Side 1 af 1 [ 3 indlæg ]