Til diskussion og snak om computerskærme

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

#10270
Jeg mener at have læst om dette tidligere, men selv efter at have brugt søgemaskinen ret grundigt kan jeg ikke finde det igen.

Hvis man bestiller en 2407WFP nu, kan man så forvente at det er revision A03? Eftersom A03 så vidt jeg kan se kom frem allerede i slutningen af august må man vel gå ud fra at de sidste A02 efterhånden er blevet solgt.

At der på Dell's hjemmeside angives 1-2 ugers leveringstid på skærmen antyder vel ydermere at det ikke er en skærm de umiddelbart har en masse på lager af, og dermed at nye skærme bliver nyeste revision, A03.

Mvh,
Kenneth Vestergaard
Brugeravatar
Af Torben Rasmussen
#10274
De der har modtaget en 2407 indenfor de seneste par uger har fået en A03, så du burde også være sikker på at få denne model.

Skulle du være uheldig, så ombyttes den jo blot på din adresse.
Af Kenneth Vestergaard
#10277
Mange tak for hjælpen.

Det ender nok med at jeg bestiller en, en af de nærmeste dage.
Af nerdalmighty
#10296
Det med 1-2 ugers levering skal man desuden tage med et gran salt. Bestilte en 2407WFP skærm d. 19/10, altså i sidste uge, og min leveringsdato hedder d. 13/11.

Men slap af hvor jeg glæder mig til at få den ind af af døren, håber blot jeg får nærmere besked angående leveringen da jeg ellers skal tage en hel dag fri for at vente på en skærm.
Af Kenneth Vestergaard
#10297
Min er bestilt, og står til levering på eller inden d. 16/11, så ja det med de 1-2 uger ser ikke ud til at holde.

Jeg har aldrig prøvet at købe noget hos Dell før, så jeg ved ikke hvordan man skal forholde sig ifm. levering. Man må næsten gå ud fra at man kan få oplyst et tidsrum hvor man kan forvente levering hvis man skal være hjmme for at tage imod den. Det er som du siger træls hvis man skal tage en hel dag fri for at vente på skærmen.
Brugeravatar
Af Torben Rasmussen
#10298
Som privatperson leveres skærmen mellem kl. 17 og 22 så du skal ikke bekymre dig om at blive hjemme. Mine skærme er blevet leveret mellem kl. 17 og 17.30.

Generelt synes jeg Dell yder en ret god service mht. levering, dog kunne de godt lige spænde hjelmen og tillade at man som firma kan få leveret sine varer i aftentimerne. Det kan simpelthen ikke lade sig gøre at få GLS til at tage den med på aftenrunden hvis en vare er bestilt til et firma...
Af nerdalmighty
#10299
Okay, jamen det var da bestemt positivt. Tak for informationen.
Brugeravatar
Af Torben Rasmussen
#10301
Når først skærmen er afsendt får du et tracking-nummer i en e-mail, som følger skærmen helt til dørs. Du kan således se hvor skærmen er (den sendes ofte fra Holland) og hvornår den er lastet på GLS vognen.

Hvis du af uransagelige årsager ikke kan være til stede når skærmen skal leveres kan du ringe til GLS og bede om at få den på et senere tidspunkt. Så vidt jeg har fået oplyst så kan man også få den bragt ud en ekstra gang hvis man nu er faldet i søvn når de banker på første gang - det kan man i hvert fald med erhvervspakker ;)
Af Eky68
#10388
Det samme gælder mig.
Har bestilt min den 10. Oktober....Dell har indtil videre udskudt leveringen 3 gange, og den står nu til at blive leveret den 16. november.
Jeg har ringet og spurgt mht. revisionen, men de kunne ikke garantere, at det blev A03.
Af nerdalmighty
#10545
Nitte. Nu har de satme udskudt den igen med 2 uger - 28/11. Det er indtil videre 5 ugers leveringstid.

Måske man bare skulle finde en anden skærm. Hvordan afbestiller man egentligt hos Dell, hvis det skulle komme så vidt?
Af Kenneth Vestergaard
#10702
Min leveringsdato er nu udskudt til 4. december. Dvs. såfremt den dato holder 5½ uges leveringstid.

Meget uprofessionelt og uærligt at Dell på deres hjemmeside fortsat skriver 1-2 ugers leveringstid, når min skærm som er bestilt for 3 uger siden nu står til levering om næsten 3 uger. Man må gå ud fra at dem som bestiller nu vil komme til at vente endnu længere end 3 uger.