I FlatpanelsDKs store fødselsdagskonkurrence kan du vinde det spritnye Sony W905 tv. Svar rigtigt på et nyt spørgsmål hver dag og forøg dine vinderchancer!
Det er dine licenskroner det handler om! Den uofficielle DR NU app til Samsung og LGs Smart TV blokeres af DR. Er det et udtryk for et DR, der ikke følger udviklingen? Deltag i debatten.
Der bliver tale om meget mere end en spilkonsol og Microsoft præsenterer den som "det ultimative alt-i-ét hjemmeunderholdningssystem", der samler spil, tv, film, musik, sport og Skype. Xbox One lander senere på året.
Nu med mediebokse. Se vores liste over officielle anbefalinger af både TV og monitors. Listen opdateres løbende. Opdateret: 8. marts 2013.
Du har Netflix, YouBio, Viaplay og måske HBO. Men vidste du, at forskellige bokse giver forskellige billedkvalitet? Hvilke bokse har hvilke streamingtjenester? Hvad med strømforbrug? FlatpanelsDK kigger på de bedste løsninger til streaming. Opdateret
Tilbudsjagten er et simpelt koncept. Hver uge finder vi de bedste tilbud på fladskærms-tv og tilbehør i samarbejde med jer brugere. Alle tilbuddene samles her i Tilbudsjagten. Vær med!
FlatpanelsHD
Forfatter Besked

Moderator
Brugeravatar

Geografisk sted: København
Akyhne skrev:
... altså blot et tema der passer til forummet.

Jeg forstår ikke lige problemet med Jeres "Seneste emner". Hvis dette er et phpBB forum, kan den funktion vel også fås til phpBB 3.

Der er ikke nogen der har overført samme script til phpBB3, nej. Vi har skam spurgt os for og ledt med lys og lygte.

Interessent

yakken skrev:
Snurrerundtlyd skrev:
yakken skrev:
KristofferA skrev:
Det med seneste emne og PHP virker på DAHF.dk og mmaforum.dk de er begge på tapatalk.

Kører de phpBB?

Både http://dahf.dk og http://mmaforum.dk kører phpBB, det er let at finde ud af bare ved at besøge de pågælende fora og læse hvad der står med småt nederst på siderne. Aller nederst på begge fora står der: Powered by phpBB

Ingen af disse sider har en "seneste emner" der fungerer ligesom vores...
Det er IKKE det samme som "aktive emner". Det er jo dét der er den primære grund til at vi ikke er skiftet til version 3, som virker med TapaTalk.

Jeg kan begge steder se mine seneste indlæg, med de emner med ny aktivitet i først. Er dette i mangler?

Moderator
Brugeravatar

"aktive emner" viser ikke samme liste. Vi vil ikke frasortere tråde uden aktivitet. Der skal sorteres på dato med mulighed for at vælge tidsinterval.

Interessent

Ok. Sådan bruger jeg ikke nogle forummer...hvad er idéen med det?

Medlem

Geografisk sted: Kolding
Det burde da ikke være så svært at kode.

Moderator
Brugeravatar

Du kan jo se hvordan det fungerer her på siden. Grunden til, at vi gerne vil have alt med er jo at man kan have overset en tråd, som således ikke får nogen svar og så ryger ud af listen med "aktive emner". Det vil være ret uheldigt. Med vores model, så får den lov at ligge på listen indtil den er ude over eks. de 24 timer, der sorteres på som default.

Det lyder måske dovent, men vi har en del andet at bøvle med ud over at få forummet konverteret til phpBB3, så vi vil ikke ud og rode med at skrive php-scripts fra bunden selv. Det er sikkert ligetil hvis man er helt inde i sproget, men for mit vedkommende vil der være en hvis portion forarbejde med at læse op på kommandoer mv.

Medlem

Jeg ville nemt kunne lave det til et SMF forum. Men jeg kender ikke rigtigt til phpBB. Jeg undrer mig bare over hvorfor et script til phpBB2 ikke fungerer til phpBB3.[/img]

Bruger
Brugeravatar

Geografisk sted: Silkeborg
Hejsa

Vil lige høre om planerne med Tapatalk helt er droppet ?

MVH

Steen

Sony RDR-HX650 Optager

Moderator
Brugeravatar

Nej, det er den ikke, men vi kører stadig phpBB2 på .dk domænet.

Ny på siden

Nu gir jeg lige en 1 år gammel tråd kunstig åndedræt :)

Jeg kunne godt tænke mig og vide om i helt og droppet og bruge tapatalk til .dk domænet ??

Moderator
Brugeravatar

Nej. Vi har for nyligt fået phpbb3 op og køre, så tapatalk er på programmet.

Udskriv emne
Svar pÃ¥ emne Side 2 af 2 [ 31 indlæg ]
Gå til side - Foregående - 1, 2