Sæt ting til salg eller efterlys brugte produkter. Flatpanels er ikke ansvarlig for handler, men IP-adresser logges i tilfælde af svindel.
Brugeravatar
Af Blomsterpigen
#88781 Kan jeg mon f√• et r√•d her i weekenden ang√•ende mit nye Sony KDL 46WE5. Jeg har funder alle digitale og analoge kanaler, men har ingen HD. Jeg har Yousee kabel og skulle have i hvert fald DR1 HD. Nogen ideer om, hvordan jeg f√•r den programmeret? Er ellers ovenud lykkelig for min f√łrste fladsk√¶rm.
Brugeravatar
Af Weissbier
#88907 Til lykke med din nye Sony. Jeg √łnsker dig et langt og lykkeligt ejerskab. Jeg h√•ber, at du har fundet DR HD. Den skal v√¶re der, hvis du har lavet en fuld skanning af de digitale kanaler.
Af Mighty
Blomsterpigen skrev:Kan jeg mon f√• et r√•d her i weekenden ang√•ende mit nye Sony KDL 46WE5. Jeg har funder alle digitale og analoge kanaler, men har ingen HD. Jeg har Yousee kabel og skulle have i hvert fald DR1 HD. Nogen ideer om, hvordan jeg f√•r den programmeret? Er ellers ovenud lykkelig for min f√łrste fladsk√¶rm.

Hej,

Jeg har haft samme problem som dig med mit nye LG SL8500 som jeg fik i Torsdags. Har ogs√• Yousee og fandt umiddelbart alle kanalerne med det samme (ogs√• DR HD), men L√łrdag forsvandt DR HD s√• pludselig fra min programliste. Jeg lavede en ny s√łgning og fandt s√• DR HD igen.
Tror m√•ske der har v√¶ret en fejl hos Yousee. Pr√łv at lav en ny s√łgning og se om det ikke hj√¶lper.
Af Redjemo
#88942 Mit forsvandt også i sidste uge lå på kanal 3 men jeg har nu fundet den på kanal 894 !:(
Brugeravatar
Af Blomsterpigen
#89165 Kan det passe, at min DR HD kanal, som var der, da jeg k√łbte mit tv, er blevet slettet? Jeg havde ikke f√•et kanalen til at virke, men jeg ville flytte den op til de andre kanaler, som jeg havde organiseret i begyndelsen af programmerne, men da jeg ikke kunne finde DR HD satte jeg min sk√¶rm tilbage til fabriksindstillinger for at v√¶re sikker p√•, at alle kanaler blev indl√¶st. Men den er ikke til at finde i de 999 kanaler.
Brugeravatar
Af Torben Rasmussen
#89192 DR HD har skiftet plads, s√• der skal s√łges p√• ny. Husk at TV3+ netop er kommet som HD kanal p√• Yousee, samt Eurosport 1og 2 som gratis HD kanaler.
Brugeravatar
Af Blomsterpigen
#89208 Problemet er, at kanalen ikke er der overhovedet - alts√• n√•r jeg g√•r igennem alle de 999 kanaler p√• sk√¶rmen, s√• st√•r der ikke DR HD nogen steder. Det gjorde der, da jeg lige havde k√łbt sk√¶rmen. Jeg startede forfra i aftes med fabriksindstillinger og s√• indl√¶sning af kanaler.

Noget andet er, at da jeg s√łgte kanaler f√łrste gang havde jeg flere digitale kanaler, end jeg har nu. Jeg har hverken Eurosport 1 eller 2 nu, hvor jeg havde 1 i g√•r f√łr jeg satte sk√¶rmen til fabriksindstillinger.

Kan man f√• forskellige kanaler indl√¶st alt efter hvilken tid p√• d√łgnet man s√łger? Alts√• hvis de ikke viser programmer - bliver de s√• sprunget over? Jeg har brugt en masse tid p√• at flytte alle mine kanaler, og det skal jo g√łres om hver gang man s√łger igen, men jeg er tr√¶t af ikke at have alle de kanaler, som jeg burde.
Af Perfod
#89218 Kommer jo an p√• hvor du bor , men i kbh skal netv√¶rks id v√¶re 151 og den anden skal s√• p√• 6875 "mener den hedder symbolrate"ogs√• er det bare at s√łge
Brugeravatar
Af Blomsterpigen
#89221 Netværksnummeret er 2632, men hvad er det andet nummer du nævner?