I FlatpanelsDKs store fødselsdagskonkurrence kan du vinde det spritnye Sony W905 tv. Svar rigtigt på et nyt spørgsmål hver dag og forøg dine vinderchancer!
Det er dine licenskroner det handler om! Den uofficielle DR NU app til Samsung og LGs Smart TV blokeres af DR. Er det et udtryk for et DR, der ikke følger udviklingen? Deltag i debatten.
Der bliver tale om meget mere end en spilkonsol og Microsoft præsenterer den som "det ultimative alt-i-ét hjemmeunderholdningssystem", der samler spil, tv, film, musik, sport og Skype. Xbox One lander senere på året.
Nu med mediebokse. Se vores liste over officielle anbefalinger af både TV og monitors. Listen opdateres løbende. Opdateret: 8. marts 2013.
Du har Netflix, YouBio, Viaplay og måske HBO. Men vidste du, at forskellige bokse giver forskellige billedkvalitet? Hvilke bokse har hvilke streamingtjenester? Hvad med strømforbrug? FlatpanelsDK kigger på de bedste løsninger til streaming. Opdateret
Tilbudsjagten er et simpelt koncept. Hver uge finder vi de bedste tilbud på fladskærms-tv og tilbehør i samarbejde med jer brugere. Alle tilbuddene samles her i Tilbudsjagten. Vær med!
FlatpanelsHD
Forfatter Besked

Medlem

Jeg er på jagt efter nyt LG tv.
Jeg har sammenlignet en del inde på LG's hjemmeside for at se forskellen på de nye led modeller.

NÃ¥r man sammenligner et 55" lm620 med et 55" lm660
Så står der under kategorien "BLU-type" at 620'eren er LED baggrundsbelyst, mens 660'eren er LAMP, Hvad hulen er LAMP?

Mvh. Kennethm

Super entusiast
Brugeravatar

Geografisk sted: N.Sjælland
MÃ¥ske traditionel CCFL ( "normal" belysning ved et lcd ).

Dali Mentor 6 / Mentor Vokal
KEF TDM34DS
B&W sub 650
Stereo setup
Holfi Power 150
Holfi Pre 5.1 vcs
Holfi Xenia CD
B&W 802 matrix s3

Medlem

Citat:
MÃ¥ske traditionel CCFL ( "normal" belysning ved et lcd ).

Ret mig hvis jeg tager fejl, men er LED baggrundsbelysning ikke bedre end normal belysning ved lcd?
I så fald, så giver det ingen mening at smide LAMP i en dyrere model som kan præcis det samme som den billigere bortset fra det lys?

Super entusiast
Brugeravatar

Geografisk sted: N.Sjælland
Jo det er det, det kan også være begreb for led bagbelysning og ikke kantbelysning. Producenter finder på mange underlige begreber og gimmicks.

Dali Mentor 6 / Mentor Vokal
KEF TDM34DS
B&W sub 650
Stereo setup
Holfi Power 150
Holfi Pre 5.1 vcs
Holfi Xenia CD
B&W 802 matrix s3

Medlem

Citat:
Jo det er det, det kan også være begreb for led bagbelysning og ikke kantbelysning. Producenter finder på mange underlige begreber og gimmicks.

Synes bare det virker utrolig underligt, især fordi at går man så en tand højere op i kategori til en 670'er så hedder det LED igen .
Men skal det så forståes som at når der bare står LED baggrundsbelysning, så er det bagbelyst og ikke kant? For kan ikke se noget om kantbelysning på nogle af dem synes jeg ikke.

Super entusiast

alle lg's led, med undtagelse af lm960, er så vidt jeg ved kantbelyst...

Udskriv emne
Svar pÃ¥ emne Side 1 af 1 [ 6 indlæg ]