I FlatpanelsDKs store fødselsdagskonkurrence kan du vinde det spritnye Sony W905 tv. Svar rigtigt på et nyt spørgsmål hver dag og forøg dine vinderchancer!
Det er dine licenskroner det handler om! Den uofficielle DR NU app til Samsung og LGs Smart TV blokeres af DR. Er det et udtryk for et DR, der ikke følger udviklingen? Deltag i debatten.
Der bliver tale om meget mere end en spilkonsol og Microsoft præsenterer den som "det ultimative alt-i-ét hjemmeunderholdningssystem", der samler spil, tv, film, musik, sport og Skype. Xbox One lander senere på året.
Nu med mediebokse. Se vores liste over officielle anbefalinger af både TV og monitors. Listen opdateres løbende. Opdateret: 8. marts 2013.
Du har Netflix, YouBio, Viaplay og måske HBO. Men vidste du, at forskellige bokse giver forskellige billedkvalitet? Hvilke bokse har hvilke streamingtjenester? Hvad med strømforbrug? FlatpanelsDK kigger på de bedste løsninger til streaming. Opdateret
Tilbudsjagten er et simpelt koncept. Hver uge finder vi de bedste tilbud på fladskærms-tv og tilbehør i samarbejde med jer brugere. Alle tilbuddene samles her i Tilbudsjagten. Vær med!
FlatpanelsHD
Forfatter Besked

Manuducend

ved ikke om jeg har lagt mit indlæg i den rigtige kategori.

jeg stor i fona 2000 idag og så på deres tv væg.
her blev der vist tennis fra Eurosport HD på alle skærme. Her slog det mig at alle skærme havde store problemer med slør på de hurtige bevægelser. bolden blev helt utydelig og blev trukket ud som et stjerne skud. det skal siges at det var tv i alle priskladser.

er det overhoved muligt at finde et tv uden dette problem ?

Entusiast

Hvis det er lige slemt på alle TV, så kan det jo også være selve optagelsen der ikke stiller skarpt på bolden hurtigt nok.

Moderator
Brugeravatar

Geografisk sted: København
Det lyder også mere som en "fejl" ved optagelsen.

Entusiast

Geografisk sted: København
Kan det ikke også være et spørgsmål om beregningsproblemer (IFC og hvad de nu ellers hedder alle sammen)?
Jeg har set en del tennis på Eurosport HD og synes generelt optagelserne er rigtigt gode. Jeg ser intet slør på min Panasonic PZ800, men her er IFC også slået fra...

B&W XT-serie

Udskriv emne
Svar pÃ¥ emne Side 1 af 1 [ 4 indlæg ]