Debat og råd om TV-skærme. Alt hvad der handler om køb og brug af fladskærme

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Brugeravatar
Af Rasmus Larsen
Rod1983 skrev:Samsung's slim plasma fjernsyn ser super nice ud :). Jeg synes det er fedt at der kommer flere serier indenfor de har plasma'er så prislejet forhåbentligt ligeså varieret. En test af 6000-7000 serien kunne derfor være interessant og ikke mindst 8000-9000 serien 8):

http://www.youtube.com/watch?v=-BHns1WW43w
Rigtig god video der både forklarer en del om de nye plasma-Tv og 3D teknologien. Den bør ses.
Af ajhals
noxity skrev:
ajhals skrev:For mig vil det helt klart også være C8000 og C9000 der er de mest intressante.

Læste for øvrigt, at samsung folkene på messen havde indikeret, at prisen for topmodellen C9000 ville komme til at ligge ca. der hvor prisen på nuværende topmodel altså B8050 lå, da den kom på markedet.... Sååå vi snakker vel lige i underkanten af 20k for en 46".
Den nuværende topmodel er jo B8500, som ikke sælges i Europa. Så med mindre de nævner B8000, så tror jeg at de mener B8500. Altså skal du nok forvente en pris højere end B8000.
Ok, jeg var ikke klar over, at den var kommet :). Så du har sikkert ret!
Af JAYS
Jeg har besluttet mig for at sætte penge i et nyt fjernsyn.
Og jeg er faldet pladask for Samsung' utroligt fede design !!

Nu er mit spørgsmål bare, skal jeg købe 8'er serien eller skal jeg vente, og købe 9 serien m. 3D !

Hvor stort bliver det "3D" ?
Er det noget mand bare må have ?

På forhånd tak :b
Af kasperand
JAYS skrev:Jeg har besluttet mig for at sætte penge i et nyt fjernsyn.
Og jeg er faldet pladask for Samsung' utroligt fede design !!

Nu er mit spørgsmål bare, skal jeg købe 8'er serien eller skal jeg vente, og købe 9 serien m. 3D !

Hvor stort bliver det "3D" ?
Er det noget mand bare må have ?

På forhånd tak :b
8 serien har også 3D.
Brugeravatar
Af Rasmus Larsen
Jeg tror bare siden er lavet for at komme højt op i Googles søgemaskine på et tidligt stadie. Der var visse forhandlere der gjorde det samme dengang rygterne omkring B9000 kom frem.

C9000 lander først engang i den tidlige sommer, så jeg tror ikke vi skal lægge for meget i forhandlere der lister den allerede nu.
Brugeravatar
Af rhino (DK)
hvornår kommer din første test af et 3D tv? og får du mulighed for at gå i detaljer omkring formatet altså anvendelighed for lysforhold og vinkler iforhold til skærmen...?
Af RauNe
Tror i fjernsynene er klar til det nye signal i 2012?
Af FRB
Er der nogen, der kender til målene på de her tv? Selvfølgelig afhænger det er antal " men specielt tykkelsen tænker jeg på.
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 21