Debat og råd om TV-skærme. Alt hvad der handler om køb og brug af fladskærme

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af Jacob23
#98613
Hej
Er der nogen der ved hvornår V20 lander i butikkerne, ved godt VT20 er kommet i nogle butikker, men hvad med V20?

Desuden er jeg meget interesseret i at høre, om der snart kommer en test af V20 eller VT20?

Med venlig hilsen

Jacob
Af Illgor
#98614
Kan jo ikke sige noget om hvornår test kommer her, men føj hvor ser 3d godt ud på sådan en VT20 50" på 2 meters afstand. Synes i hvert fald det var noget bedre end i biografen (sad måske for langt væk der). Brillerne er dog ikke de mest behaglige at have på efter min mening (har dog også egne briller på under).
Alm 2d billeder står også fantastisk godt. Meget meget god dybde i billedet virker ekstremt overbevisende på Avatar (2d).
Mht kommende test tror jeg nok bare der kommer af VT20, da V20 jo blot skulle være samme tv blot uden 3d, altså selve 2d delen skulle vist være noget lig identisk på de 2 modeller.
Af Dahlsen
#98615
Har netop fået mit VT20 idag og hånden på hjertet - det er intet mindre end et fantastisk tv..
Hold da fest et billed :) og INGEN støj / buzz :D

Så venter man blot på 3D afspilleren og VM i 3D starter :p

Spørg endelig ;) ..
Af kskruger
#98617
Dahlsen skrev:Har netop fået mit VT20 idag og hånden på hjertet - det er intet mindre end et fantastisk tv..
Hold da fest et billed :) og INGEN støj / buzz :D

Så venter man blot på 3D afspilleren og VM i 3D starter :p

Spørg endelig ;) ..
Er det din første fladskærm, eller hvad har du haft før?
Af Dahlsen
#98619
Havde før en V10'er..

Men har set dem alle som pt er på markedet og fam/venner har andre modeller (Sony, Samsung, Philips, LG osv. ) Samt fulgt samtlige anmeldelser af Rasmus.

Ja, jeg tog chancen og købte før en anmeldelse, men har da heldigvis ikke fortrudt.
Af Kundeservice
#98621
Har fået svar fra et Panasonic Center:

"Vi regner med at TX-P50V20 er lager sidst i maj, vores web pris bliver 13.999,-"

Er selv meget i tvivl om 3D er de 3kkr ekstra værd.
Af kskruger
#98625
Dahlsen skrev:Havde før en V10'er..

Men har set dem alle som pt er på markedet og fam/venner har andre modeller (Sony, Samsung, Philips, LG osv. ) Samt fulgt samtlige anmeldelser af Rasmus.

Ja, jeg tog chancen og købte før en anmeldelse, men har da heldigvis ikke fortrudt.
Hvor stor forskal, er der på VT20 og dit gl. V10?
Af Dahlsen
#98633
Det har nu kørt i ca. 6 timer så foruden 3D og designet jeg kan omtale billedet. De andre nye tiltag går der nok et par dage med at komme igennem ;) ..

Flere kanaler som jeg før ikke mente stod så godt som andre, er nu langt bedre. Efter min mening er farverne en tand bedre - ikke mindst sort.
For mig betyder det også meget at der ikke er "genskær" når stuen er oplyst om dagen. Her er der også topkarakter..
Blueray og HD kvaliteten nægter jeg at tro kan gøres bedre. En sand fornøjelse.

Men er da spændt på hvad Rasmus siger i sin bedømmelse efter div. målinger.
Af dhanse15
#98634
hvor har du købt, og hvad gav du?

Dennis
Af Dahlsen
#98643
16k inkl. vægbeslag ved et Panasonic center i nordjylland. (bor i Ringsted og fik det gratis leveret :) )
Vi var 3 som alle skulle have nyt tv og ledte efter en god mængderabat, så der blev ringet lidt rundt..
Af Jeden
#98646
Nu glæder jeg mig godt nok til jeg modtager mit !!!! Det ka kun gå for langsomt
Af snowflake
#98654
V20 og VT20 skulle have blæsere? Er det noget du kan høre ?

Hvis den har PIP og PAP, har den vel 2 tunere... betyder det så også den kan optage på USB, samtidig med man ser andet program ?
Af Dahlsen
#98661
Der er INTET støj :)
Optagefunktionen via USB har jeg endu ikke sat mig ind i, men det skulle man gerne kunne..
Brugeravatar
Af Rasmus Larsen
#98665
Vi modtager VT20 først. Jeg ved stadig ikke hvornår vi har den. Vi har fået at vide, at den er på vej, men jeg tør ikke sige noget før den står her foran mig.

Der følger en test af V20 senere. :)