Hvad betyder Ultra HD og 4K rent faktisk for vores tv-skærme, afspillerbokse, film og spil? FlatpanelsDK giver et indblik i Ultra HD, der handler om meget mere end antallet af pixels. Ultra HD er fremtiden.
Vi kan afsløre deres nye 2013 LED og plasma-tv, samt de nye Ultra HD-tv. Samsungs OLED-TV forventes også lanceret i 2013. I 2013 handler det først og fremmest om Smart TV og nye funktioner, men Samsung lover også flere forbedringer på billedkvalitet.
Smart TV-funktionerne kan findes i flere tv end nogensinde og LG vil også lancere deres første OLED-TV og Ultra HD-tv, sammen med nye LED og plasma-modeller. Blandt Smart TV-nyhederne finder man Miracast og NFC, og Cinema 3D er også integreret i de fleste tv.
Nu med mediebokse. Se vores liste over officielle anbefalinger af både TV og monitors. Listen opdateres løbende. Opdateret: 8. marts 2013.
Du har Netflix, YouBio, Viaplay og måske HBO. Men vidste du, at forskellige bokse giver forskellige billedkvalitet? Hvilke bokse har hvilke streamingtjenester? Hvad med strømforbrug? FlatpanelsDK kigger på de bedste løsninger til streaming. Opdateret
Spar penge når lagrene skal tømmes: Der sælges lige nu ud af 2012-fladskærme for at gøre plads på lagrene til 2013-fladskærmene. Derfor er det et godt tidspunkt at købe tv på. Vi giver et overblik i Tilbudsjagten.
FlatpanelsHD
Forfatter Besked

Spekulant

ckn skrev:
Ulrich skrev:
ckn skrev:
Jeg ville spare de 1500 kr nu, og så opgradere reciever på et senere tidspunkt... Jeg ejer selv BD60 og et V10 plasma, og det er en rigtig god kombination :p BD60 er lidt sløv til at loade Bluray, så hvis det er forbedret på BD65, er det jo fint. Så, hvis prisforskellen kun er 2-300 kr...
Jeg kørte selv med en gammel reciever i et ½ år, før jeg fik HD-lyd. Jeg er ikke audiofil, men kan godt høre forskel. Men jeg skiftede lige så meget fordi jeg manglede HDMI-switching i recieveren...

Seee nu er jeg blevet lidt lun på en ny reciever :)
Hit med nogen forslag til en 2-3500.
Jeg tænker på onkyo eller Denon.

Onkyo TX-SR507 ??
Denon AVR-1910 ??

Mine højtaler er JBL Northridge
TV er TX-P50G20E

Hit me
:)

Jeg kiggede på Onkyo TX-SR607 og Denon AVR-1910 dengang, og valgte Onkyo. De kunne ca. det samme... Men Denon var dyrere på daværende tidspunkt, og desuden kan jeg ikke udstå den lokale hifiklub... :(
Som tilbuddet er lige nu får du dog absolut mest for pengene ved at købe Denon!

Onkyo'en (og også Denon) sender signalet direkte igennem... Jeg kører 1080P igennem... 1m HDMI - reciever - 7,5m HDMI til fjernsyn...

Takker, der breder sig et smil på mine læber :)

Spekulant

Hmm hvor finder jeg lige Denon AVR-1910 på lager?
hi-fi klubben no go :((
El-mutanten no go :((

Udskriv emne
Svar pÃ¥ emne Side 2 af 2 [ 22 indlæg ]
Gå til side - Foregående - 1, 2