Sæt ting til salg eller efterlys brugte produkter. Flatpanels er ikke ansvarlig for handler, men IP-adresser logges i tilfælde af svindel.

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

#88781
Kan jeg mon få et råd her i weekenden angående mit nye Sony KDL 46WE5. Jeg har funder alle digitale og analoge kanaler, men har ingen HD. Jeg har Yousee kabel og skulle have i hvert fald DR1 HD. Nogen ideer om, hvordan jeg får den programmeret? Er ellers ovenud lykkelig for min første fladskærm.
Brugeravatar
Af Weissbier
#88907
Til lykke med din nye Sony. Jeg ønsker dig et langt og lykkeligt ejerskab. Jeg håber, at du har fundet DR HD. Den skal være der, hvis du har lavet en fuld skanning af de digitale kanaler.
#88912
Blomsterpigen skrev:Kan jeg mon få et råd her i weekenden angående mit nye Sony KDL 46WE5. Jeg har funder alle digitale og analoge kanaler, men har ingen HD. Jeg har Yousee kabel og skulle have i hvert fald DR1 HD. Nogen ideer om, hvordan jeg får den programmeret? Er ellers ovenud lykkelig for min første fladskærm.
Hej,

Jeg har haft samme problem som dig med mit nye LG SL8500 som jeg fik i Torsdags. Har også Yousee og fandt umiddelbart alle kanalerne med det samme (også DR HD), men Lørdag forsvandt DR HD så pludselig fra min programliste. Jeg lavede en ny søgning og fandt så DR HD igen.
Tror måske der har været en fejl hos Yousee. Prøv at lav en ny søgning og se om det ikke hjælper.
Af Redjemo
#88942
Mit forsvandt også i sidste uge lå på kanal 3 men jeg har nu fundet den på kanal 894 !:(
Brugeravatar
Af Blomsterpigen
#89165
Kan det passe, at min DR HD kanal, som var der, da jeg købte mit tv, er blevet slettet? Jeg havde ikke fået kanalen til at virke, men jeg ville flytte den op til de andre kanaler, som jeg havde organiseret i begyndelsen af programmerne, men da jeg ikke kunne finde DR HD satte jeg min skærm tilbage til fabriksindstillinger for at være sikker på, at alle kanaler blev indlæst. Men den er ikke til at finde i de 999 kanaler.
Brugeravatar
Af Torben Rasmussen
#89192
DR HD har skiftet plads, så der skal søges på ny. Husk at TV3+ netop er kommet som HD kanal på Yousee, samt Eurosport 1og 2 som gratis HD kanaler.
Brugeravatar
Af Blomsterpigen
#89208
Problemet er, at kanalen ikke er der overhovedet - altså når jeg går igennem alle de 999 kanaler på skærmen, så står der ikke DR HD nogen steder. Det gjorde der, da jeg lige havde købt skærmen. Jeg startede forfra i aftes med fabriksindstillinger og så indlæsning af kanaler.

Noget andet er, at da jeg søgte kanaler første gang havde jeg flere digitale kanaler, end jeg har nu. Jeg har hverken Eurosport 1 eller 2 nu, hvor jeg havde 1 i går før jeg satte skærmen til fabriksindstillinger.

Kan man få forskellige kanaler indlæst alt efter hvilken tid på døgnet man søger? Altså hvis de ikke viser programmer - bliver de så sprunget over? Jeg har brugt en masse tid på at flytte alle mine kanaler, og det skal jo gøres om hver gang man søger igen, men jeg er træt af ikke at have alle de kanaler, som jeg burde.
Af Perfod
#89218
Kommer jo an på hvor du bor , men i kbh skal netværks id være 151 og den anden skal så på 6875 "mener den hedder symbolrate"også er det bare at søge
Brugeravatar
Af Blomsterpigen
#89221
Netværksnummeret er 2632, men hvad er det andet nummer du nævner?