Hvad betyder Ultra HD og 4K rent faktisk for vores tv-skærme, afspillerbokse, film og spil? FlatpanelsDK giver et indblik i Ultra HD, der handler om meget mere end antallet af pixels. Ultra HD er fremtiden.
Vi kan afsløre deres nye 2013 LED og plasma-tv, samt de nye Ultra HD-tv. Samsungs OLED-TV forventes også lanceret i 2013. I 2013 handler det først og fremmest om Smart TV og nye funktioner, men Samsung lover også flere forbedringer på billedkvalitet.
Smart TV-funktionerne kan findes i flere tv end nogensinde og LG vil også lancere deres første OLED-TV og Ultra HD-tv, sammen med nye LED og plasma-modeller. Blandt Smart TV-nyhederne finder man Miracast og NFC, og Cinema 3D er også integreret i de fleste tv.
Nu med mediebokse. Se vores liste over officielle anbefalinger af både TV og monitors. Listen opdateres løbende. Opdateret: 8. marts 2013.
Du har Netflix, YouBio, Viaplay og måske HBO. Men vidste du, at forskellige bokse giver forskellige billedkvalitet? Hvilke bokse har hvilke streamingtjenester? Hvad med strømforbrug? FlatpanelsDK kigger på de bedste løsninger til streaming. Opdateret
Spar penge når lagrene skal tømmes: Der sælges lige nu ud af 2012-fladskærme for at gøre plads på lagrene til 2013-fladskærmene. Derfor er det et godt tidspunkt at købe tv på. Vi giver et overblik i Tilbudsjagten.
FlatpanelsHD
Forfatter Besked

Bruger

Hey folkens...:)

Ville høre om nogen af jer har erfaring med ovennævnte hjemmeside?:)

Håber nogen kan hjælpe:)

Manuducend

De svarer super hurtigt på mails, og det er muligt at afhente hos dem.
Men jeg har aldrig købt noget hos dem.

Ny på siden

Czuba skrev:
Hey folkens...:)

Ville høre om nogen af jer har erfaring med ovennævnte hjemmeside?:)

Håber nogen kan hjælpe:)

Jeg har igen erfaring, men jeg undre mig over rodet med at deres hjemmeside siger at "..Officiel web-adresse: www.fladskærmsshoppen.dk " mens den rent faktisk er http://www.onlineprice.dk/ og vist tidligere var nypris.dk

Entusiast

Jeg trækker lige den her tråd op igen.
Ser at fladskærmsshoppen er stort set billig på det meste.
Men har i nogle erfaringer med dem.
Hjemmesiden ser lidt ud til enmandsforetag aktig ud.

Nogle der har konkrete erfaringer med dem?
(Gerne reklamationer, for så er det virkelig en forhandler viser sin sande side).

Spekulant

Ja vil også gerne høre lidt erfaring fra andre...

Og man kan hente selv.... kan dog ikke finde ud af hvor de ligger henne i landet....

Nogen der ved det.

Klaus

Spekulant

Adressen fremgår af fladsskærmshoppens hjemmeside:
Afhentnings adr.: Drejergangen 1, 2690 Karlslunde
Lager & kontor adresse: Smedeholm 12-14, 2730 Herlev

Står godt nok ikke lige på forsiden, men under punktet kontakt -> forretningsbetingelser.

Har været i kontakt med dem i.f.b.m. bestilling af Samsung 46C8705 idag.
Håber på levering fredag eller først i næste uge....glæder mig vildt (B

Ny på siden

Ohøj,

Jeg har selv købt et 3d plasma fra Samsung - Må indrømme, at den koorespondance jeg har haft med dem har været ganske fin.

Glæder vildt meget til uge 21 når det ankommer...

Matthias

Medlem

Hey.

Jeg har købt to skærme hos dem. Den første var en Samsung 855 der brummede helt vildt, så den røg retur helt uden problemer. Den anden var en Samsung 7070 til min far og det virkede problemløst.
Begge gange afhentede jeg selv i Karlslunde, hvor de har en lille biks. Eneste minus ved afhentning er at det KUN er kontant betaling.

Kundeservice er udelukkende pr mail men de (Jonas) er hurtige til at svare.

Jeg går i dette øjeblik og venter på en skærm derfra og har absolut ingen bekymringer omkring det.

Jacob

Manuducend

Eneste jeg ikke bryder mig om, er at returvarer/reklamationer ikke kan afleveres samme sted som pickup, men skal sendes.

Spekulant

Jeg fik mit TV kort efter det var bestilt..

Har dog efterfølgende sendt spørgsmål angående mit produkt hvor de ikke svarer på min mail.. Ser desværre ud som om de kun svarer på mails når de kan sælge noget.. Synd for var ellers tæt på at købe en skærm til soveværelset hos dem..

Manuducend

Jeg købte mit samsung TV der, super hurtig svartid og varen kom som aftalt.. har ingen problemer haft med dem, har heller ikke haft noget der skulle til rep. dog :)

Spekulant

Jeg kan desværre ikke anbefale fladskærmsshoppen.dk..

Jeg købte et TV hos dem og mine briller har jeg stadig ikke fået.. De har flere gange sagt jeg får den i samme uge som jeg har sendt min mail..

Jeg har desværre været nødsaget til at gå til min advokat med sagen i dag, og han vil nu kigge nærmere på muligheden for at ophæve mit køb..

SÃ¥ 0 ud af 5 stjerner fra min side af..

AO

Medlem

Geografisk sted: Frederikshavn
AO skrev:
Jeg kan desværre ikke anbefale fladskærmsshoppen.dk..

Jeg købte et TV hos dem og mine briller har jeg stadig ikke fået.. De har flere gange sagt jeg får den i samme uge som jeg har sendt min mail..

Jeg har desværre været nødsaget til at gå til min advokat med sagen i dag, og han vil nu kigge nærmere på muligheden for at ophæve mit køb..

SÃ¥ 0 ud af 5 stjerner fra min side af..

AO

Har du fået dine briller? Jeg blev jo lige lidt bekymret nu hvor jeg går og venter på mit plasma tv.

Så har lige spurgt om jeg får mine briller med det samme, og her er svaret:

"Vi har fået briller hjem, og sender til ALLE , og dine er vedlagt dit tv."

Så mon ikke du får dine briller? Noget andet er at du så måske stadigvæk vil ophæve købet.

Ny på siden

Hej har lige købt 45" 8705 samt sourond system hos fladskærmshoppen...de svarede hurtigt på mine mails...indtil jeg fandt ud af at sourond kunne jeg købe billigere andre steder...de reklamerer med prisgaranti,det har jeg gjort dem opmærksom på ...men ingen respons

Bruger

Jeg har handet både Panasonic Video kamera til over 10.000 Kr. samt Plasme 3D skærm 50" hos dem.

Kamera har jeg erfaring med ang. reklamation og det har været noget lidt underligt noget, men at værkstedet ikke mente der var tale om en nordisk model, men efter lidt frem og tilbage går det.

Men de har før haft handlet med importerede vare som de så ikke kunne få under nordisk reklamationsret, lidt et hul i reklamationsretten som efterlader kunden ret dårlig stillet.
Men det er vist lang tid siden det var sådan.

Manuducend

Jeg har købt mit TV der, og har kun fået god og hurtig betjening. Har mailet flere gange med spørgsmål og fået hurtigt svar. Hurtig og nem levering som aftalt.

Manuducend

Jeg kan da iøvrigt sige, at der ikke var 3D briller med til mit TV, men de blev sendt efterfølgende som lovet. så intet problem der :]

Spekulant

Købte Samsung UE46C8705 der i september 2010 fik leveret det som lovet.Har mailet lidt frem og tilbage nogle gange med andre spørgsmål der blev svaret promte.Jeg ville gerne tilkøbe forsikring efter levering det var heller ikke noget problem.3D briller blev leveret med TV.

Fedt TV har ikke haft nogen problemer med det.

Senere tilkøbt HT-C6930W funker bare godt sammen,dog ikke købt der! Pris!!!" 8) 8)

Blues for ever

Medlem

Det er måske også lige en tand for meget at sætte en advokat ind i det fordi man ikke har fået sine 3D briller med det samme, advokaten koster jo mere end brillerne :p

Interessent

selliah skrev:
Det er måske også lige en tand for meget at sætte en advokat ind i det fordi man ikke har fået sine 3D briller med det samme, advokaten koster jo mere end brillerne :p

Hehe - Ja men det er dog fedt han gør det ;)
Det kan dog gøres gratis inde på Forbrug.dk

Udskriv emne
Svar pÃ¥ emne Side 1 af 2 [ 29 indlæg ]
Gå til side - 1, 2 - Næste