Debat og råd om TV-skærme. Alt hvad der handler om køb og brug af fladskærme

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af Dalla
#268599
Ikke større enn 75 tommer? meget meget skuffende...

Jeg har per idag 78ks9505. Synes den jeg har idag er alt for tykk/tung, og liker ikke curved. Ønsker å erstatte den, men det er jo trist å trappe ned i størrelse...

Hadde sett fram til 82 tommer q9. Samsung har jo også hypet større skjermer nå voldsomt. Jeg kan ikke akkurat se at dette er tilfelle?
Brugeravatar
Af Rasmus Larsen
#269001
Vi har modtaget svar fra Samsung på en liste med spørgsmål, som vi har sendt. Der kommer mere om dette senere, inklusiv nogle fede funktioner, som slet ikke har været nævnt endnu (se også artiklen om Xbox på forsiden i dag).

Indtil da kan vi godt bekræfte, at Bixby og Universal Guide ikke kommer til Norden i første omgang.

PS: Samsungs 88" S9 med 8K-opløsning kommer også til Norden senere på året, men der ligger et stykke ude i fremtiden, så den vender de tilbage til senere. Mit gæt vil være, at den bliver et tema på IFA-messen til september.
Af A.Schmidt
#269003
Rasmus Larsen skrev:Vi har modtaget svar fra Samsung på en liste med spørgsmål, som vi har sendt. Der kommer mere om dette senere, inklusiv nogle fede funktioner, som slet ikke har været nævnt endnu (se også artiklen om Xbox på forsiden i dag).

Indtil da kan vi godt bekræfte, at Bixby og Universal Guide ikke kommer til Norden i første omgang.

PS: Samsungs 88" S9 med 8K-opløsning kommer også til Norden senere på året, men der ligger et stykke ude i fremtiden, så den vender de tilbage til senere. Mit gæt vil være, at den bliver et tema på IFA-messen til september.
. Hvornår kommer det? Er lidt spændt og tror jeg venter med at købe et nyt tv indtil der kommer noget mere
Brugeravatar
Af Torben Rasmussen
#269004
Samsung har traditionelt set været en lille smule senere ude end de øvrige producenter, så vi har først kunne teste deres modeller hen over sommeren.
Af Dalla
#270441
Leste nettop at samsung skal release 85q9FN

Heftige! Vet dere om denne også kommer til europa, eller er US only?
Af Dalla
#270465
Rasmus Larsen skrev:Har du link?

Os bekendt skal 85" kaldes Q9S og der bliver tale om en 8K-model. Den kommer først sidst i 2018.
Beklager. Ser ut til å være et rykte som ikke stemmer.

Vanligvis treffer vedkommende - medlem på avsforum - men nå bommet han.

Uansett, ingen ting nytt utover det dere allerede vet.