Debat og råd om TV-skærme. Alt hvad der handler om køb og brug af fladskærme

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af Ghidora
#264392
"KS-serien med SUHD var meget populær i 2016, så jeg finder det en smule besynderligt, at 2017-modellerne i den grad bliver lagt for had fordi prisen fik et hak opad i retning af OLED-territoriet og fordi nogle marketingsfolk valgte et navn, der kunne lede tankerne hen på OLED."

Jeg finder det besynderligt at du finder det besynderligt!

Godt nytår! ;)
Af KimHansenDK
#264406
Jeg finder det besynderligt, at der er så mange, der kommenterer på QLED, uden at have set dem med egne øjne. Det er rigtigt gode og lysstærke skærme med fantastiske farve, godt sortniveau (teknologien taget i betragtning) lavt input lag, super design og en rigtig god fjernbetjening. Det bliver jo ikke en dårligere skærm af, at Samsung har kaldt det QLED, omend det nok ikke var det smarteste træk. Og jo, de er nok lige prissat en anelse for højt.

Godt nytår!
Af PeterD
#264416
KimHansenDK skrev:Jeg finder det besynderligt, at der er så mange, der kommenterer på QLED, uden at have set dem med egne øjne. Det er rigtigt gode og lysstærke skærme med fantastiske farve, godt sortniveau (teknologien taget i betragtning) lavt input lag, super design og en rigtig god fjernbetjening. Det bliver jo ikke en dårligere skærm af, at Samsung har kaldt det QLED, omend det nok ikke var det smarteste træk. Og jo, de er nok lige prissat en anelse for højt.

Godt nytår!
Samsung skulle bare have kaldt det LCD/LED skærm som kunne konkurrere med de andre stærke skærme fra konkurrenterne istedet for at tænkte: " Hmmm..OLED er bedre men hvis vi nu putter et Q foran vores så kan vi få folk ind i vores butik.. Kunder som ellers kigger på LGs OLED, derfor sætter vi også prisen derefter.."

Det kan også være de har tænkt: "Der er ingen der bemærker at det er et Q istedet for O" så mon ikke folk vil tro det minder om OLED"?
Af Grandahl
#264420
Jaaaaa Peter der er ingen der siger andet, et røvertrick fra en utrolig kedelig skuffe de har trukket op.. ingen siger andet.. Men du fortsætter dit korstog og nævner det i alle de tråde der har relevans, og en del der ikke har.. Det der er trættende er at du aldrig forholder dig til skærmen, du ved intet om den. Du har aldrig haft den i hænderne.

Men det er dit had til Samsung der udmønter sig, jeg ved det godt.. Men irriterende er det.
Af Bent odense
#264421
Og det had forsætter med garanti i 2018.
Jeg vil sige tak for denne gang.Da jeg trækker stikket i 2018.?
Af PeterD
#264422
Grandahl skrev:Jaaaaa Peter der er ingen der siger andet, et røvertrick fra en utrolig kedelig skuffe de har trukket op.. ingen siger andet.. Men du fortsætter dit korstog og nævner det i alle de tråde der har relevans, og en del der ikke har.. Det der er trættende er at du aldrig forholder dig til skærmen, du ved intet om den. Du har aldrig haft den i hænderne.

Men det er dit had til Samsung der udmønter sig, jeg ved det godt.. Men irriterende er det.
Undskyld. Det er ikke mig som finder på de smarte ord..

Hvis prisen er rigtig er det sikkert en udmærket skærm.

Lad os pakke den sammen dér.
Af PeterD
#264423
Bent odense skrev:Og det had forsætter med garanti i 2018.
Jeg vil sige tak for denne gang.Da jeg trækker stikket i 2018.?
Tak for denne gang.

Det har været en fornøjelse at kunne spare med en person som virkelig har forstand på skærme. :)

Når du kommer med kommentarer, så lytter man efter.
Af Grandahl
#264424
Æv Bent, men rigtig godt nytår til dig ??