Har du spørgsmål eller kommentarer til vores anmeldelser, kan du finde en tråd for hvert anmeldt produkt her.

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

#259157
Jeg mener nu altså, at det er fikset, så det kun var et issue tilbage i 2015. Det er ikke noget jeg systematisk har testet, men Rtings har testet og fundet, at 5.1 kan sendes ud via HDMI via passthrough.
Brugeravatar
Af bendix
#259164
Jeg har ledt og ledt efter instillinger til lyden. Jeg har slået deres true diolog til og justeret lidt på bassen. Har i under anmeldelsen/testen haft mulighed for at finde frem til de mest optimale lyd indstillinger 8-) lyden har virkelig fået et løft fra Sonys side. Men vil gerne optimere det.
#259168
Torben Rasmussen skrev:
Kennyiver skrev:Den vil det desværre ikke, selv ikke i auto 2 under digital lydudgang.
Virkelig irriterende mangel.
Jep! Den bliver pakket ned nu og en LG C7 kommer op i stedet for :)
Brugeravatar
Af bendix
#259279
I skriver i testen at man ikke skal røre med gråtonerne medmindre der er tale om en kalibrering af en prof i hjemmet. Alle de instillinger i har beskrevet kan jeg vel bruge som en hjælp uden jeg ødelægger noget?
#259281
Du kan ikke ødelægge noget. Vi skriver det blot fordi, at vi af erfaring ved, at der kan være så meget forskel på panelerne, at en justering på hvidbalancen ift vore anbefalinger, kunne være i stik modsat retning af hvad dit TV har brug for.
Brugeravatar
Af bendix
#259282
Perfekt tak, jeg var lidt i tvivl om hvad i mente med gråtonerne. Jeg har forsøgt med både AVS anbefalinger og jeres. Jeg må sige at det er betydeligt positiv forskel i jeres. Tak for det ?
Brugeravatar
Af bendix
#259475
Slet gerne spørgsmålet hvis det ikke passer i tråden her. Men jeg kan forstå at der kan tilsluttes en ir blaster. Tror i Sony fjernbetjening kan styre stofas “zaptor” boks. Boksen er desværre den billigste løsning hvis ungerne skal have Disney og Disney XD
Brugeravatar
Af bendix
#259673
jeg har sakset jeres anbefalinger mht til billede indstillinger med super resultat. Men på alm kabel tv med signalstyrke 100 og et 2m kabel til 1700kr oplever jeg alligevel støj på billedet. Grums om man vil, og specielt tv2 news’ kørende tekst i bunden har den problemer med. Lidt sløret og så skarp skiftevis. Jeg har støvsuget nettet for optimale tv signal Settings uden held. Har i nogle fif? Mit Samsung es8000 fra 2012 stod bedre mht “grums” på tv signal og det kan vel ikke passe. Ellers Wow et billede
Brugeravatar
Af bendix
#259674
Kennyiver skrev:
Torben Rasmussen skrev:
Kennyiver skrev:Den vil det desværre ikke, selv ikke i auto 2 under digital lydudgang.
Virkelig irriterende mangel.
Jep! Den bliver pakket ned nu og en LG C7 kommer op i stedet for :)
Jeg tror problemet er løst med den nyeste FW fra Sony. Prøv at gå ind på deres side. Den udkom vidst igår.
  • 1
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 19