Til al snak om Apple TV - Apple's medieboks til tv-skærmen

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Brugeravatar
Af Rasmus Larsen
#257108
Det obligatoriske spørgsmål til Viaplay (der jo så småt er begyndt på 4K):

Hvornår man kan se Viaplay i 4K på Apple TV 4K?
- "Det kan vi desværre ikke sige noget om på nuværende tidspunkt."


Og samme spørgsmål til Scanbox (der distribuerer bl.a. Underverden, som findes på UHD Blu-ray):
- "Vi er i dialog med iTunes omkring 4K og Underverden ville være oplagt"
- "Vi regner med at de får alle vores 4K titler i fremadrettet"
Af Rune K
#257120
Jeg skulle have været forbi Humac og samle et nyt Apple TV op, men de havde ikke fået dem hjem endnu. Elgiganten kunne heller ikke hjælpe. Er der nogen der ved, hvor man kan erhverve sig sådan et i København?
Brugeravatar
Af Torben Rasmussen
#257123
Jeg tror ikke de er på lager. Vi bestilte de to eksemplarer til redaktionen hhv. kl. 9.05 og kl. 9.30 og allerede da var leveringsdatoen rykket 1 dag mellem de to. Vi har modtaget den ene, men den anden er først klar i morgen.
Af morten.jørstad
#257145
Fått boksen og koblet den opp. Kan bekrefte at 4K HDR 24Hz er et av valgene som kan velges på oppløsning. 1080p kan ikke velges i 24Hz. Infuse spiller 4K mkv uten noen problem.
Af Brixen
#257156
Hvornår skal man vælge 24p eller 25p?
Hvad er filmene i iTunes store egentlig lavet i?
Jeg har et LG B6, og det kan ikke klare Dolby Vision i 60p, så hvad er bedst der.
Af Jacobb
#257166
Er klar over at de fleste fokuserer på 4K og HDR/DV men tvOS 11 har lige fjernet muligheden for US iTunes account på mit ATV4...
ATV3 er uberørt.
Så blev den bagdør lukket... :-( :-( :-(
Af Bond
#257170
Jeg syns at jeg fornemmer at det er et problem med Dolby Vision 4K 60Hz via apple ATV4K da LG OLED 2016 tilsynladende ikke kan vise dette.

Men hvorfor er det et problem, hvis filmene nu ligger i 4K 24Hz Dolby Vision?
Hvorfor, eller rettere hvornår vil man vælge 4K 60Hz Dolby Vision? Måske jeg har tabt noget her....
Af lunddal
#257173
Jacobb skrev:Er klar over at de fleste fokuserer på 4K og HDR/DV men tvOS 11 har lige fjernet muligheden for US iTunes account på mit ATV4...
ATV3 er uberørt.
Så blev den bagdør lukket... :-( :-( :-(
Det virker da stadigvæk fint her.

Hvad sker der, når du skifter til kontoen?
Af orm08
#257175
Nu er der kun ca 15 4K film på mit nye ATV 4K ??

Hvad jeg synes er underligt er, at jeg ved et uheld kom ind på UK iTunes på min iPad Pro, ved at søge på en film Planet Earth II) på google. Så hver gang jeg åbner videoer, og så butik er det UK film, og her er mange flere

Et eksempel er Jack Reacher - Never go back, der er kun HD på den danske, men 4K på UK ???
  • 1
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 103