Debat af streamingtjenester, priser, indhold og kvalitet. F.eks. Netflix, HBO, TV2 Play, Viaplay, iTunes m.fl.

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

#257100
Ludo skrev:Jeg er helt enig. Den er næsten håbløs på Apple TV.

Kan I kære Flatpanels-folk ikke tage en snak med HBO Nordic og høre, om de arbejder på at få forbedret dette? Det kunne være rart med en tidshorisont - evt. om der er tanker om at komme med en opdateret Apple TV 4K-app?
Torben eller Rasmus, er det muligt, at I kunne tage kontakt til HBO om dette?
#257111
Tror ikke det vil hjælpe noget. Uanset hvad kan deres evt. svar nok ikke bruges til så meget.

Jeg tvivler egentlig på, at de har et fast udviklerhold. Deres udvikling til alle platforme virker som en form for drive-by udvikling - der sker intet løbende.

Og så ser det heller ikke ud til, at udviklerne overhovedet bruger deres apps, men i stedet bare har lavet noget ud fra en eller anden form for kravsspecifikation.
#257113
Det er en kæmpe undren for alle, jeg ved ikke hvad det koster at lave en app, der fungerer ala Netflix app.. Måske mange penge, men det er jo deres ansigt udadtil på en måde, kan ikke forstå det ikke er prioteret højt..

Hvordan fungerer det i USA, har de en smartere metode derovre? Nogen der ved det ?
#257140
Grandahl skrev:Det er en kæmpe undren for alle, jeg ved ikke hvad det koster at lave en app, der fungerer ala Netflix app.. Måske mange penge, men det er jo deres ansigt udadtil på en måde, kan ikke forstå det ikke er prioteret højt..

Hvordan fungerer det i USA, har de en smartere metode derovre? Nogen der ved det ?
Har set TV2Play appn, den fungerer da rimelig godt på android. Synes personligt der er for mange klik i HBO app'n før man får gang i en episode. Har Netflix ikke formået at gøre det med 1 klik? :)