Har du spørgsmål eller kommentarer til vores anmeldelser, kan du finde en tråd for hvert anmeldt produkt her.

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af JHN
#243126
Hej Torben og Rasmus. :)

Tak for jeres svar vedrørende HDR og farver.

Jeg har en Playstation 3 og et 40 tommers Full HD TV. Jeg har dog ikke spillet ret meget på min Playstation, da jeg mangler rat og pedaler til bilspil. Det er næsten kun bilspil, som jeg er interesseret i.

Jeg overvejede derfor at gå til rigtigt gokart istedet for. Men den ide har jeg igen droppet.

Måske køber jeg mig et Tv til soveværelset, hvor jeg kan have rat og pedaler. Og så køber jeg måske Playstation Pro. Den ser hamrende spændende ud.

God jul til Os alle.

Kærlig hilsen Jan
Af JHN
#243148
Hej Rasmus. :)

Jeg tror, at det bliver svært med rat og pedaler inde i stuen. Så jeg har tænkt på at købe et TV til soveværelset og så få et møbel, hvor jeg kan have rattet spændt på nærmest permanent. Så da jeg både skal have et nyt TV, en ny konsol og rat og pedaler tager det nok 1½ år eller længere førend jeg får sparet op til det.

Jeg er lige ved at tro, at det er Gran Turismo som jeg har til Playstation 3. Men det blev kedeligt, da jeg manglede rat og pedaler. Men med rat og pedaler bliver dette spil spændende.

Kærlig hilsen jan
Af kenneth.trynskov
#244487
Hvis Pro ikke kan "opfylde" oplevelsen ved at spille spil i 4K.

Vil det så være en ligeså god investering at købe Slim-modellen istedet?

Når de nu begge understøtter HDR?

500 kr. ca. ekstra for 4K, som ikke lever op til forventningerne, de kan jo med glæde gemmes til noget andet.
Af humber
#247446
Jeg kan ikke rigtig forstår det.

I playstation menu skriver den at mit TV ikke understøtter HDR - Har LG E6. Og når man går ind og læser om de spil i skriver om så står de alle til 1080p.

Det er mere det med den ikke ser mit tv som være HDR
Af bromberg
#247449
Husk lige at gå ind under indstillinger/generelt/hdmi ultra HD skal slås til ellers er det mig bekendt kun 1.4 hdmi standarden der understøttes
Af humber
#247451
Hej bromberg.

Ja det ændret på det. Det er den der hedder Ultra HD Deep Colour :) har bare siddet og revet mig selv i håret i en time nu haha
Brugeravatar
Af Rasmus Larsen
#253555
Det er måske værd at gøre status på app-delen her lidt over et ½ år efter lanceringen af PS4 Pro.

Status pt. er, at danskerne har adgang til bl.a:
Netflix
Viaplay
HBO Nordic
Blockbuster
YouTube
DR TV Min Bio
Dansk Filmskat
Spotify
PS Store filmudlejning

Amazon er endnu ikke officielt tilgængelig på spilkonsoller i Danmark, men kan dog kaldes frem hvis man skifter til en amerikansk bruger og installerer den derfra. Herefter er den også synlig på den danske bruger.

Til gengæld synes jeg, at det er kritisabelt, at ingen af ovenstående apps understøtter HDR, end ikke Netflix, Amazon og YouTube, som vel at mærke tilbyder indhold i HDR. Sony argumenterer jo for, at de ser internettet som fremtiden indenfor 4K HDR, hvorfor PS4 Pro heller ikke har UHD Blu-ray, hvilket er en vision, som bestemt kan forsvares. Den harmonerer bare ikke med virkeligheden, så det er tomme ord.
Brugeravatar
Af Polle68
#259309
Jeg står her og vil købe en ps4 men er usikker på om det skal være en pro eller slim (2017 model)
Jeg vil havde den stort set pga. gran Turismo Sport som lige er kommet.
Jeg har følgende fjernsyn. LG 49" 4K Ultra HD LED TV med HDR Skærmtype. Jeg går meget op i at den skal være så støjsvag så muligt, og den kommer ikke til at stå i et skab, så den vil få en masse luft.
Hvilken model skal jeg gå efter??
Senest rettet af Polle68 22. okt 2017, 13:27, rettet i alt 1 gang.