Debat af spilkonsoller, hvad angår både spildelen og medieafspilningsdelen

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

#251404
Jeg er lige nået til kapitel 19, men for s... hvor er det dog latterligt, at fjenderne sigter så godt som de gør. Det er en bunke skarpskytter, som plukker dig på 100 m afstand og pt. er der vel 15 stk. samlet på én gang, så jeg når næsten ikke at spotte hvor de er før det er for sent. Dén del måtte de godt have lavet lidt anderledes...

GTA V fanger mig ikke rigtigt endnu. Jeg har for lidt tid i det daglige til at spille spil, hvor man bare futter rundt i et åbent landskab uden nogen reel mission. Jeg tror måske jeg prøver mig med Tomb Raider efter Uncharted. Men hverken den eller GTA er jo HDR (som mit TV så heller ikke formår at vise alligevel).
#251415
humber: Se også frem til det nye Uncharted, der kommer til august -> https://www.youtube.com/watch?v=E6IOOWnOXlw

Torben: Rise of Tomb Raider har lidt mere frihed til at udforske landskaber end Uncharted, men ellers også en meget lineær historie. Spillet er super. Det mærkelige er, at de allerede har lavet HDR-grading, så hvorfor patchen ikke er kommet, kan man jo undre sig over: https://developer.nvidia.com/implementi ... omb-raider
Af kabri
#251453
Horizon zero dawn er rigtigt flot i HDR. Jeg er til gengæld skuffet over, at Dishonored 2 ikke har det.

Jeg ser meget frem til at prøve kræfter med Gran Turismo sport og Days gone.
Af Vasen
#251468
HZD er rigtigt fedt i HDR (og der er stor forskel på SDR og HDR synes jeg) og jeg glæder voldsomt til 2'eren (cliffhanger lægger op til dette). Er netop gået i gang med Mass Effect: Andromeda og der er HDR også rigtigt fint (at spillet så grafisk lagger og ikke er så gennemført er en helt anden ting). Prøvede også lige kort Uncharted 4 og der var effekten også fed.

Dette er på alm PS4 over mit Sony XE9005 (65"). Thumps up herfra.
Af Vasen
#251472
Ja var glædeligt overrasket, troede faktisk kun det var på Pro'en det kunne lade sig gøre.
#251473
Pro'eren giver dig kun lidt grafiske fordele i form af kræfter til at vise flere detaljer, flere FPS eller en højere opløsning (nok ikke alle tre på én gang).
#251586
Der er altså mange flotte scener i Horizon: Zero Dawn. Jeg får ind i mellem lyst til at snuppe et par billeder. Her fra morgengry i spillet (taget med mobilkamera). Det er tilsvarende ret sejt, når solen går ned over landskabet og bader det i lilla nuancer.

Billede

Selvom sollyset på skærmen er ret kraftigt, særligt når man tænder for PS4 i aftentimerne, så er det i scener som disse, at endnu højere peak lysstyrke (1000+ nits) på OLED kunne komme til sin ret, når man spiller i dagstimerne.
Af Beckham
#251589
Jeg genså også lige GT Sport traileren på mit nyt 65" tv forleden dag.....det så altså temmelig lækkert ud..:-) Hvis de så bare kunne se at få udgivet spillet...;-)
  • 1
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 19