Debat og råd om TV-skærme. Alt hvad der handler om køb og brug af fladskærme

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af pnh
#250679
Når jeg trykker på knappen til tekst tv skriver,den bare at den funktion ikke er tilgængelig. Hvordan får man tekst tv frem. Har Yousee kabel.
Af HrJensen1
#250705
Bruger du tv'ets egen tuner eller kører du på en boks ved siden af? Hvis du kører med en Yousee boks, kan du ikke bruge text-tv knappen - med mindre at du parrer fjernbetjening, så du kan betjening boksen med tv'ets fjernbetjening
Af Hbar
#250711
Ved TV'et egen tuner trykker du bare på "Text" knappen som på Magic Remoten som er nederst til venstre. Har kanalen ikke tekst-tv, så får du en besked om at Tekst-tv ikke er tilgængelig.
Af Hbar
#250713
Det fungere fint på mit LG OLED 65 B6V på DR1 og DR2. Jeg har Yousee direkte ind i fjernsynet og har lige testet det og det fungere fint her.
Af pnh
#250715
Har været en tur forbi Elgiganten hvor mit tv er købt. De mente jeg skulle kontakte you see og LG. Der var ikke problemer ved you see. Så jeg vil kontakte LG i morgen. Så man se om de ved hvad der kan være galt.
Af Brixen
#250716
Du skal ikke bruge tekst-tv til undertekster. I dag bruger man DVB-undertekster. De ser meget bedre ud.
Tryk på hjulet i midten af fjernbetjeningen, så kommer der to ikoner øverst til højre i billedet. Et til lyd og et til undertekster (hvis det er på kanalen). Peg på SUB ikonet og vælg undertekst.
Af pnh
#250728
Problemet med manglende tekst tv er løst. Har snakket med LG support. Det var i opsætningen der skulle ændres fra engelsk til dansk.