Sæt ting til salg eller efterlys brugte produkter. Flatpanels er ikke ansvarlig for handler, men IP-adresser logges i tilfælde af svindel.

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af Krang
#244821
Halløj,

Jeg skal til at skille mig af med mit 65" 7-serie Samsung, JU7005, fra sidste års serie. Det kostede 15.000 da det blev købt d. 29/12 2015, og har stadig 11 mdrs. Samsung Prestige garanti på. Der er tale om den flade model, og ikke dens buede fætter.

http://www.samsung.com/dk/consumer/tv-a ... JU7005TXXE

Fjernsynet virker perfekt, har hængt på væggen lige siden køb, og har ingen skrammer eller andet. Foden er aldrig brugt, men haves selvfølgelig.

Byd gerne. Jeg tænker selv noget der ligner halv pris, men er åben overfor bud. Grunden til det skal sælges, er at jeg tænker at købe et 75" i stedet :)

Tv'et befinder sig i Nordsjælland.
Senest rettet af Krang 17. feb 2017, 20:19, rettet i alt 1 gang.
Af Krang
#244851
Hej,

Nej, TV'et er ikke solgt :)

Befinder sig i Hillerød.

Og tak for buddet på 4.000, men det er lige et par tusind ved siden af.
Af DFK1990
#244874
jeg fik 5.000 kr for mit 55" ju7005 og det var endda her midt i januar hvor der også har været januar udsalg.. vil da tro du burde kunne få 6-7 kilo for den på dba evt. :)
Af Krang
#244876
Hej DFK1990,

Ja, det tænker jeg også ;) Men starter her, i stedet for DBA - har solgt en del TV gennem årene på flatpanels, og her har folk generelt lidt bedre forstand på hvad ting skal kunne og bør koste ;)
Af GunMetal
#244894
hej Krang

Jeg hørte aldrig fra dig på sms.
Kan jeg få dig til at skrive mig en sms?
Jeg kunne bestemt godt være interesseret :-)
Af Krang
#245092
GunMetal skrev:hej Krang

Jeg hørte aldrig fra dig på sms.
Kan jeg få dig til at skrive mig en sms?
Jeg kunne bestemt godt være interesseret :-)
Ja, jeg kan selvfølgelig sende dig en SMS, hvis du sender mig dit nummer? :)

Har sendt dig en PB med mit.