Har du spørgsmål eller kommentarer til vores anmeldelser, kan du finde en tråd for hvert anmeldt produkt her.

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

#218281
Desuden er KODI nu endelig releaset som version 15 (ikke længere beta eller RC), og meldingerne på diverse fora er, at det kører ret godt.

Har ikke selv prøvet det.

TLA - hvor har du fundet Playstation Now? Har ikke selv set det.
Dukkede det bare op, eller har du været inde og lede?
#218352
Har lige anskaffet et 55X8509C (produceret 2015/06)

Indtil videre må jeg sige at jeg er positivt overrasket :) :)

Setup var nemt - bare i med kablerne (Optisk, HDMI og LAN) og tænd. Vupti ca. 30 min senere opdateret med kanaler (Tagantenne) og seneste android.
Billedet/panelet er uden fejl.
Performance er langt bedre en jeg havde forventet (efter blandt andet at have læst andres meninger her på siden)

Har parret med en Dualchock 4 og spillet lidt 'Does not commute'. Fin performance - men det er vist heller ikke det vildeste spil. Har ikke prøvet andre indtil videre.

Den lille touchremote er jeg ikke så meget for. Indtil videre har jeg bruget den klassiske i kombination med Android TV Remote Control (https://play.google.com/store/apps/deta ... .tv.remote) på min tablet.

Hvilken app bruger i til afspilning af film fra NAS (Samba)?
Eksempelvis MP4/FullHD fra et Panasonic HC-V700 kamera


pft
#218362
Pulsedriver skrev:TLA - hvor har du fundet Playstation Now? Har ikke selv set det.
Dukkede det bare op, eller har du været inde og lede?
Var da jeg var inde og kigge på hvordan DR TV appen fungerede så lagde jeg mærke til der var en apk til PlayStation Now, prøvede at se om jeg kunne launche de på nogen måde men fandt ikke lige nogen måde at gøre det på.
#218366
tla skrev:
Pulsedriver skrev:TLA - hvor har du fundet Playstation Now? Har ikke selv set det.
Dukkede det bare op, eller har du været inde og lede?
Var da jeg var inde og kigge på hvordan DR TV appen fungerede så lagde jeg mærke til der var en apk til PlayStation Now, prøvede at se om jeg kunne launche de på nogen måde men fandt ikke lige nogen måde at gøre det på.
Det giver fin mening - Playstation Now er vist ikke lanceret i lille DK endnu.
#218367
Lodbergs skrev:
Torben Rasmussen skrev:Er det 8509 du får fra dem, eller er det også 8505?
Det er 8509. Kan der da være forskel?
Njah, det ville jeg jo ikke mene, men der er jo alligevel forskel på specifikationerne idet motion-systemet ikke er ens. Det var blot for at prøve at finde hoved og hale i det, da jeg ikke ser samme tilbagemelding på 05-modellen.
#218369
Pulsedriver skrev:
tla skrev:
Pulsedriver skrev:TLA - hvor har du fundet Playstation Now? Har ikke selv set det.
Dukkede det bare op, eller har du været inde og lede?
Var da jeg var inde og kigge på hvordan DR TV appen fungerede så lagde jeg mærke til der var en apk til PlayStation Now, prøvede at se om jeg kunne launche de på nogen måde men fandt ikke lige nogen måde at gøre det på.
Det giver fin mening - Playstation Now er vist ikke lanceret i lille DK endnu.
Ved jeg godt, var bare blevet efterspurgt om jeg kunne finde den i en af trådene, efter en af opdateringerne.
#218460
Købte for et par dage siden et Sony 49x8305.

Jeg kan heldigvis slet ikke nikke genkendende til at det skulle være langsomt i navigationen. Det er indtil videre hurtigt til hvad jeg har prøvet, herunder opstart af 4K både på netflix og youtube.

Har dog to ankepunkter.

1. For refleksivt
Overfladen på skærmen er lige en tand for refleksiv for mit vedkommende, mit gamle tv (Sony KDL 40v3000) havde en meget mere mat overflade, og fremstår så godt som helt sort, uden spejleffekt, når det er slukket.

2. Surround Sound. NEJ!
Ingen 5.1 lyd ud! Komplet uacceptabelt! Benytter den optiske udgang (toslink). Så vidt jeg har kunnet læse mig til er dette sony bevidst og de arbejder vidst på at løse det. Men begrænsningen ligger vidst også i android tv. Har på plex's forum læst at det er i dialog med sony om at løse dette.
Nogen der har nyt om hvordan man kan få ordentlig lyd af tv'et?
  • 1
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 102