Har du spørgsmål eller kommentarer til vores anmeldelser, kan du finde en tråd for hvert anmeldt produkt her.

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

#217718
Stein skrev:Strømmen fra stikdåsen og start op igen , så virker skidtet igen , wierd.
Jeg har et andet spørgsmål :
Man kan gennem Sony købe extra garanti , 4 eller 5 års total garanti , men jeg kan ikke se forskellen og slet ikke finde info om nøjagtigt hvad de dækker.


Stein
Har du nyeste software? Mener dette var en af de fejl de rettede i en opdatering.

Fejlen ligger i at HDMI ikke bliver "opdateret" når systemet kører, altså man kan ikke hotplugge dem, men det burde til min viden være fikset nu.
#217743
Stein skrev:Ja har lige gjort det nu .
Så håber det løser det.
Ingen der kan fortælle mig om det extra garanti ????


Stein
Stein, er du blevet mere tilfreds med TV et? Jeg overvejer at købe det eller et Panasonic.

Har selv leget lidt med X85c i en butik. Billedet er jo fænomenalt godt og Android så ud til at køre rimelig flydende.
#217806
Nå, så blev jeg sgu den lykkelige ejer af dette TV. I forbindelse med opsætningen blev softwaren opdateret, hvilket nok har gjort at det nu bare kører smooth i menuen m.m.

Jeg har leget med det konstant i 6 timer, og ikke en eneste gang har jeg oplevet lag.
Alt har fungeret perfekt (7 9 13) og billedet på 65" er FOR VILDT.
#217887
Det var ikke længe jeg var glad for TVet. Når der panoreres over lyse overflader i film eller aller tydeligst i fodboldkampe ses der tydelige horisontale streger a ca 3 cm tykkelse.

Jeg har snakket med Sony center Lyngby hvor jeg købte det. De vil have tilsendt billeder af stregerne og så tager de den der fra.

Jeg forventer det hele løses, men indtil da, så er min anbefaling KØB IKKE DETTE TV.


Vh Søren
#217895
Jeg var en tur i Elgiganten i Kolding i mandags, og der stod Panasonic Viera TX-55CXC725, Samsung UE55JU7005 og Sony Bravia KD-55X8505C pænt ved siden af hinanden. Jeg prøvede dem alle sammen med youtube, både 4K og så en del fodboldklip fra VM i Brasilien sidste år og må nok sige at det tv der viste de bedste fodboldvideoer var så absolut Sony'en. Det var de samme klip jeg brugte på alle tre tv. Ved godt at indstillingerne på de tre tv ikke er optimale, men som de stod i butikken, var det altså Sony'en der var bedst. (Synes jeg) 4K fra youtube var super på alle tre.
#217897
Lodbergs skrev:Det var ikke længe jeg var glad for TVet. Når der panoreres over lyse overflader i film eller aller tydeligst i fodboldkampe ses der tydelige horisontale streger a ca 3 cm tykkelse.

Jeg har snakket med Sony center Lyngby hvor jeg købte det. De vil have tilsendt billeder af stregerne og så tager de den der fra.

Jeg forventer det hele løses, men indtil da, så er min anbefaling KØB IKKE DETTE TV.
Jeg oplevede ikke streger på testeksemplaret, så der må være noget panelvariation, som spiller ind.
#217931
Jeg er på udkig efter et nyt TV.

Grundlæggende har jeg fået det snævret ind til et valg mellem Sony 55X8505C eller Panasonic CXC725.

Jeg hælder mest til Sony 55X8505C, pga. den gode billedkvalitet og Android styresystemet. Men jeg er lidt nervøs for konsekvensen af at 55 tommer modellen er kantbelyst i stedet for bagbelyst.

Jeg har haft svært ved at finde nogen test af 55 tommer modellen eller en sammenligning mellem 55 og 65 tommer.

Så hvis nogen har nogle links eller input.
#217933
Jeg stod selv og skulle vælge mellem de to skærme. Android TV lokkede mest, så jeg valgte Sony.
Det har jeg så fortrudt, da der er banding på mit TV. Forhåbentlig fixer Sony min situation, så jeg får et uden banding ligesom de andre, der har skrevet i denne tråd.

Uanset hvad du vælger, så vil jeg råde dig til at handle på nettet og ikke i en fysisk butik, da du kan sende det tilbage efter 14 dage, hvis ikke du er tilfreds. Det var det jeg skulle have gjort.


Vh. Søren
#217939
Silentbob skrev:Jeg hælder mest til Sony 55X8505C, pga. den gode billedkvalitet og Android styresystemet. Men jeg er lidt nervøs for konsekvensen af at 55 tommer modellen er kantbelyst i stedet for bagbelyst
Jeg har ikke set X85 i 55" modellen, men med undtagelse af visse high-end modeller så har stort set alle kant-belyste modeller indtil nu haft en eller anden form for clouding. Personligt ville jeg nok tage en model med bagbelyst LED nu hvor der er så mange af dem i år. Det betyder så, at du ikke får Android desværre, da Sony ikke har en 4K'er i 55" med den type belysning og VA-panel.
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 102