Har du spørgsmål eller kommentarer til vores anmeldelser, kan du finde en tråd for hvert anmeldt produkt her.

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

#217464
Ved ikke lige helt hvad du mener med det, men jeg har konstateret at det ser ud til fx at input-vælgeren fx bare er en del af et Android App.

Tror ikke de har et underliggende system der arbejder i tandem med Android TV, tror det hele ligger på Android TV platformen.

Der skulle forresten være en opdatering ude senere på ugen, de nævner dog ikke specifikt performance, så der er nok ikke meget man kan gøre i den ombæring desværre.
#217471
Torben Rasmussen skrev:Android omfavner både smart-TV og menusystemet - til en hvis grad. Sony har stadig stået for eks. det overlay du ser når du trykker på "Info"-knappen imens du ser TV, eller den skærm der kommer frem hvis du trykker på et program i EPG'en. De har også lavet den "discover" menu som ligger i bunden af skærmen, og som var med på alle de tidligere modeller også.

Softwaren sløver både EPG, kanalskift osv. så selvom det ikke nødvendigvis er Android du ser på, når du klikker rundt i kanalerne, så vil det trække systemet ned generelt.
Tak for svar, selv om det ikke var helt som håbet. Tror jeg er bedre stillet med et WC (fandens til forkortelse) og så sige, at det jeg sparer nu gør, at jeg må skifte igen om en 4-5 år i stedet for en 7-8 år.
#217488
tla skrev:Ved ikke lige helt hvad du mener med det, men jeg har konstateret at det ser ud til fx at input-vælgeren fx bare er en del af et Android App.

Tror ikke de har et underliggende system der arbejder i tandem med Android TV, tror det hele ligger på Android TV platformen.

Der skulle forresten være en opdatering ude senere på ugen, de nævner dog ikke specifikt performance, så der er nok ikke meget man kan gøre i den ombæring desværre.
Menuerne der vises i forlængelse af EPG er fuldstændigt identisk med Sonys tidligere modellers og ser ret påklistret ud. Det skulle undre mig meget hvis Android har adopteret det. Men det må vi jo se når Philips' model kommer på bænken.
#217493
Ah ja, så har jeg vist misforstået dig. Det er ikke "Android's" EPG m.m. jeg troede du mente at der var et "Android" operativsystem og så et sideløbende "Sony" operativsystem som tog sig af ikke Smart-TV-tingene.
#217586
Svært at vælge mellem dette og Samsung UE55JU7005... Sony skærmen får jo lidt højere procent i jeres anmeldelse, men til gengæld er der diverse bugs, og enkelte brugere ser ud til at have haft horrible oplevelser.. Nogen der kan give deres besyv med hvis man skal vælge mellem en af disse to? Samsung skærmen kan fås til 10.999 hvor Sony'en ligger på 12.999..
#217610
Har det helt på samme måde. Har lovet mig selv et nyt Sony, når prisen kom ned omkring de 12.000, men er kommet i tvivl på grund af alle de problemer det åbenbart har. Bare man var helt sikker på de blev rettet.. Har lige set noget af en fodboldkamp på en Samsung ju7085 i Østrig og det så nu også helt godt ud. Så er meget i tvivl om hvad jeg skal vælge.
#217691
Jeg fandt følgende kommentar fra den 16. july på et andet forum:

"Most of the issues (except of the touch remote) seems to be gone with the latest update (but only after factory resetting) so I'm pretty satisfied with my tv atm :)

5.1 works perfectly fine through optical in Kodi.

The only thing that I'm missing atm is the logitech harmony profile which is not yet available..."


Er der nogle af jer der har fået en opdatering lavet factory reset og fået fixet nogle bugs?


Vh. Søren
#217695
Lodbergs skrev:Jeg fandt følgende kommentar fra den 16. july på et andet forum:

"Most of the issues (except of the touch remote) seems to be gone with the latest update (but only after factory resetting) so I'm pretty satisfied with my tv atm :)

5.1 works perfectly fine through optical in Kodi.

The only thing that I'm missing atm is the logitech harmony profile which is not yet available..."


Er der nogle af jer der har fået en opdatering lavet factory reset og fået fixet nogle bugs?


Vh. Søren

Ja, der har været tre opdateringer i de 3 uger jeg har haft tv'et.

Den der kom i forgårs, har bl.a. tilføjet browser, og har ellers gjort det hele meget mere flydende - det kører noget bedre nu. :)

Vi mangler stadig 5.1 lyd fra Netflix m.m., og der kommer en større opdatering til oktober der bl.a. tilføjer hdd-optagelse.
Nogen spekulerer i at man samtidig vil opdatere til Android M kernen samtidig.
#217697
Jeg er temmelig skuffet over mit 65X8507C.
Det er langgggggsomtttttttttt ved skift til tv guide og mellem kanaler.
Og nu er der intet signal i mine HDMI porte , ingen af dem ????????????????????
Jeg havde afleveret møget tilbage hvis jeg ikke havde fået det så billigt , kan så forstå hvorfor , skodtv.


Stein
Senest rettet af Stein 17. jul 2015, 21:14, rettet i alt 1 gang.
#217700
Torben Rasmussen skrev:Du er den anden der klager over at HDMI portene ikke virker. Det lyder lidt trist hvis de bare står af sådan uden videre. Her på den X90'er jeg har her virker de (endnu).
Det lyder mærkeligt at alle HDMI porte står af på en gang.
Dette er 3 Sony tv jeg har , men bliver det ved med at drille , så er det også det sidste , mit "gamle" 55HX923 kørte meget bedre.

Stein
#217702
Strømmen fra stikdåsen og start op igen , så virker skidtet igen , wierd.
Jeg har et andet spørgsmål :
Man kan gennem Sony købe extra garanti , 4 eller 5 års total garanti , men jeg kan ikke se forskellen og slet ikke finde info om nøjagtigt hvad de dækker.


Stein
#217706
Jeg har været i Elgiganten for at se på 55" udgaven af dette tv.
Det eneste de kunne vise mig på skærmen var en film stump med 2 snigskytter.
Sælgeren fortalte at filmen blev brugt til at se om skærmen kunne klare panoreringer.
Det kunne den så SLET ikke billedet blev meget uroligt og det var utroligt stressende at se på.
Jeg så samme film fra samme USB stick på et panasonics tv og der så det ok ud.
Jeg nægter dog at tro at dette nye tv er så ringe, så hvad kan der være gået galt
Filmen var lavet af Philips hvis det har nogen betydning
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 102