Debat og r√•d om tv-sk√¶rme. Alt hvad der handler om k√łb og brug af fladsk√¶rms-tv
Af allanpro
#174637 Jeg glemte at sp√łrge. Var faktisk derinde i dag... men for at kigge p√• stue-fjernsyn...
Af cgmand
#174662 Nu f√•r jeg selv knopper n√•r jeg h√łrer navnet Samsung :) S√• det ville jeg ikke selv v√¶lge..

Men kiggede for lidt tiden selv p√• et fedt TV til k√łkkenet og der var det denne jeg fandt mest tiltalende:

http://www.elgiganten.dk/product/tv-rad ... ex553-hvid

Synes selv den er ret lækker.. Men self osse lidt små dyr.. og kun 26"
Af PeterD
#174669 Det er sv√¶rt for mig at skjule min begejstring for Panasonic sk√¶rme og jeg f√•r ogs√• knopper n√•r jeg h√łrer navnet Samsung, s√• jeg taler aldrig med Elgigantens s√¶lgere :D ......

Hvorfor Pana: Fordi de på mange punkter leverer en skærm som har et bedre billede (læs: Mere naturligt) til en rimelig pris end mange af konkurrenterne...

Nå, ikke mere reklame på den front...

Nu ved jeg ikke hvor meget plads du har 26" og 32"...Er det 32" vi taler om, kommer du nok op p√• omkring/og over 4000 kr (Philips?)for en fornuftig sk√¶rm. S√• er det bare om du vil ofre det, n√•r det "kun" skal v√¶re til k√łkkenet..(G√•r ud fra at du/I ser mere tv i stuen, eller?). Og jeg er ikke sikker p√• hvor mange hvide tv der findes i st√łrrelsen 32"...

Sm√• modeller som 19", 22" og 26" betaler du relativ h√łj pris for, sammenlignet med hvad du skal af med for et 42"
(Godt 42"= ca. 4000 kr.)
Godt 26"-32"=ca. 3000-3500 kr)

Her taler vi ikke om Prosonic, Medion (Hedder det dét mere?) og andre "NoName" Producenter...

Tv/Hifi butikkerne (Fona, Expert) har næsten altid de små Samsung modeller i modefarven hvid. De er vel ok, men ikke særlig spændende..

Hvis det skal være noget andet, kan jeg anbefale Panasonic D28 (ved dog ikke om den er udgået). Jeg syntes den ser mere spændende ud end mange af Samsungs modeller. Billedekvaliteten er rimelig. Især sortniveauet og responcetiden er fornuftig. Billede mangler måske lidt detaljer, men efter HD kanalernes indtog er, billedkvaliteten bliver væsentlig forbedret..

Hvis du prutter lidt om prisen, burde du kunne få det for omkring 2000 kr.

Ellers se p√• den 32" Philips model Flatpanels.dk anmeldte (K√łbsanbefalinger?) Den skulle v√¶re rigtig fornuftig til prisen....
Brugeravatar
Af edinger
PeterD skrev:Det er svært for mig at skjule min begejstring for Panasonic...

Enig... 8)
Af PeterD
#174671 He-He! :D ;)