Tilbudsjagten er et simpelt koncept. Hver uge finder vi de bedste tilbud på fladskærms-tv og tilbehør i samarbejde med jer brugere. Alle tilbuddene samles her i Tilbudsjagten. Vær med!
Det er dine licenskroner det handler om! Den uofficielle DR NU app til Samsung og LGs Smart TV blokeres af DR. Er det et udtryk for et DR, der ikke følger udviklingen? Deltag i debatten.
Der bliver tale om meget mere end en spilkonsol og Microsoft præsenterer den som "det ultimative alt-i-ét hjemmeunderholdningssystem", der samler spil, tv, film, musik, sport og Skype. Xbox One lander senere på året.
Nu med mediebokse. Se vores liste over officielle anbefalinger af både TV og monitors. Listen opdateres løbende. Opdateret: 8. marts 2013.
Du har Netflix, YouBio, Viaplay og måske HBO. Men vidste du, at forskellige bokse giver forskellige billedkvalitet? Hvilke bokse har hvilke streamingtjenester? Hvad med strømforbrug? FlatpanelsDK kigger på de bedste løsninger til streaming. Opdateret
FlatpanelsHD
Forfatter Besked

Ny på siden

Jeg håber virkelig der er 1 derude, der vil fortælle mig hvordan det fungerer. Jeg har læst nogle gamle tråde, men det kunne jo være dagens teknologi har gjort noget anderledes.

Min Zaptor kører HDMI til fjernsynet (en af de nye LG) og jeg ved at fjernsynet har en optage funktion. Derfor har jeg tænkt mig at købe en ekstern HDD, men skal den tilkobles fjernsynet eller zaptor boksen? I givet fald hvordan? USB?

Jeg kan også føre et antennestik fra zaptor til fjernsynet, men er signalet så stadig digitalt?

Kan det passe at HDD kun kan optage hvad man ser? Dvs. at man ikke kan programmere til at optage f.ex. om natten?

Medlem

HVIS du bruger zaptor KAN DU IKKE bruge pvr funktion. Medmindre du køre signal i begge ting på engang. altså loop din antenne stik igennem din zaptor.

Udskriv emne
Svar pÃ¥ emne Side 1 af 1 [ 2 indlæg ]