Debat og råd om TV-skærme. Alt hvad der handler om køb og brug af fladskærme

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af PhDream
#170415
Hvad er der galt?

De skriver, at det er LGs bedste plasma nogensinde. Konkurrenternes er bare bedre. Hvis LG forbedrer sig endnu en gang til næste år, kan de måske indhente Samsung, som er stagneret lidt på plasma fronten.
Af THM
#170418
tvungen sæbeoberaeffekt er i mine øjne et stort skridt tilbage.
syntes også det er ærgeligt at der ikke er billede længere ud til kanten...
Brugeravatar
Af edinger
#170421
Det skal nu nok blive en sællert alligevel – "bare det er pænt" (host, host!)
Af 2 T ´er Uden H
#170422
Tjaa det er i det mindste godt at se de har gjort lidt ved sort niveau´et, dog desvære ikke helt på højde med konkurrenternes.

Jeg undres også over at man som nævnt skal tvinges til at se på sæbeopera effekt, er det her ikke også LG første plasma med Frame interpolation?

Er det mon en ting der kan udbedres i en software opdatering til at man selv kan ændre på trumotion systemet? Så fremt LG selvfølig ønsker det.
Senest rettet af 2 T ´er Uden H 27. jul 2012, 21:04, rettet i alt 1 gang.
Af THM
#170425
jo hvis lg ønsker det kan de nok godt.
det er fint med forbedret sortniveau, men sortniveau er ikke alt.
havde hørt det med trumotion fra den store tv shootout i USA, hvilket var grunden til jeg ikke turde vente på den nye model, men valgte at købe den gamle da den kom på tilbud.
Af pjonassen
#170503
Jeg har lige købt et LG 60PM970T.

Det har nu kørt i 4 dage og jeg ser ikke det store problem.

Der har på de 4 dage været 2 firmware opdateringer, så mon ikke der kommer en opdatering hvor det bliver muligt at slå Trumotion fra - hvis man ønsker det.

Jeg har opgraderet fra et LG 60PS8000 og er indtil videre meget godt tilfreds.

Mit eneste ønske er, at jeg ville ønske at de havde beholdt designet fra PS8000'eren da det fald mere i min smag.