Hvad betyder Ultra HD og 4K rent faktisk for vores tv-skærme, afspillerbokse, film og spil? FlatpanelsDK giver et indblik i Ultra HD, der handler om meget mere end antallet af pixels. Ultra HD er fremtiden.
Vi kan afsløre deres nye 2013 LED og plasma-tv, samt de nye Ultra HD-tv. Samsungs OLED-TV forventes også lanceret i 2013. I 2013 handler det først og fremmest om Smart TV og nye funktioner, men Samsung lover også flere forbedringer på billedkvalitet.
Smart TV-funktionerne kan findes i flere tv end nogensinde og LG vil også lancere deres første OLED-TV og Ultra HD-tv, sammen med nye LED og plasma-modeller. Blandt Smart TV-nyhederne finder man Miracast og NFC, og Cinema 3D er også integreret i de fleste tv.
Nu med mediebokse. Se vores liste over officielle anbefalinger af både TV og monitors. Listen opdateres løbende. Opdateret: 8. marts 2013.
Du har Netflix, YouBio, Viaplay og måske HBO. Men vidste du, at forskellige bokse giver forskellige billedkvalitet? Hvilke bokse har hvilke streamingtjenester? Hvad med strømforbrug? FlatpanelsDK kigger på de bedste løsninger til streaming. Opdateret
Spar penge når lagrene skal tømmes: Der sælges lige nu ud af 2012-fladskærme for at gøre plads på lagrene til 2013-fladskærmene. Derfor er det et godt tidspunkt at købe tv på. Vi giver et overblik i Tilbudsjagten.
FlatpanelsHD
Forfatter Besked

Medlem

Geografisk sted: Rovsingsgade 91, 4. TH.
Hej.

For nylig kunne jeg pludselig se Zulu, Tv2 News, Kanal 9 og Charlie. Dem har jeg ikke tidligere kunne se med min TV-pakke. Men der er støj på kanalerne. Ikke overdrevet meget, men der kommer en digital-støj-linje i billedet og et hak i lyden hvert andet sekund.

Er der sket en fejl, mht til kodningen af kanalerne, så det egentlig ikke er meningen, at jeg skal kunne se dem stadigvæk, eller kan jeg indstille på noget for at få støjen væk? Alle mine andre 20 kanaler er der ingen problemer med.

Manuducend

Geografisk sted: Ã…rhus
Navn på udbyder og hvad hedder tv pakke du har ?
Og hvor i landet bor du ?

/G

Medlem

Geografisk sted: Rovsingsgade 91, 4. TH.
Gonardo skrev:
Navn på udbyder og hvad hedder tv pakke du har ?
Og hvor i landet bor du ?

/G

You-see, det er en speciel pakke til boligforeningen jeg bor i, men det er grundpakken plus 3-4 kanaler som ikke er med i grundpakken ellers. Og så tilsyneladende også de omtalte andre kanaler, medmindre det altså er en fejl i kodningen, og at det ikke er meningen jeg skal kunne se dem.. Men de andre kanaler, som jeg ikke kan se, de er helt sorte, når jeg zapper over på dem.. Disse er som sagt næsten helt fine, de hakker bare lidt hele tiden.

Jeg bor på Nørrebro.

Ny på siden

Det virker godt nok ret mærkeligt. Jeg har oplevet støj på linjen et par gange med YouSee, men ikke at modtage tv kanaler som jeg ikke har en min tv pakke. Jeg har på nuværende tidspunkt fuldpakken.

Jeg er ret sikker på nogle forstyrrelser kan skyldes, at det køre via kabel nettet. Tror Canal Digital med satellit TV har et af de bedste signaler hertil kan jeg anbefale oversigten på http://tv-pakke-priser.dk

Medlem

Dobbeltskærmet youseeready kabler og stik bør bruges

Entusiast

det kan værer der har været en teknikker der har været og rode i kabel skabet,måske komme til at skubbe til de filtre der er mellem tv pakkrene.

Udskriv emne
Svar pÃ¥ emne Side 1 af 1 [ 6 indlæg ]