I FlatpanelsDKs store fødselsdagskonkurrence kan du vinde det spritnye Sony W905 tv. Svar rigtigt på et nyt spørgsmål hver dag og forøg dine vinderchancer!
Det er dine licenskroner det handler om! Den uofficielle DR NU app til Samsung og LGs Smart TV blokeres af DR. Er det et udtryk for et DR, der ikke følger udviklingen? Deltag i debatten.
Der bliver tale om meget mere end en spilkonsol og Microsoft præsenterer den som "det ultimative alt-i-ét hjemmeunderholdningssystem", der samler spil, tv, film, musik, sport og Skype. Xbox One lander senere på året.
Nu med mediebokse. Se vores liste over officielle anbefalinger af både TV og monitors. Listen opdateres løbende. Opdateret: 8. marts 2013.
Du har Netflix, YouBio, Viaplay og måske HBO. Men vidste du, at forskellige bokse giver forskellige billedkvalitet? Hvilke bokse har hvilke streamingtjenester? Hvad med strømforbrug? FlatpanelsDK kigger på de bedste løsninger til streaming. Opdateret
Tilbudsjagten er et simpelt koncept. Hver uge finder vi de bedste tilbud på fladskærms-tv og tilbehør i samarbejde med jer brugere. Alle tilbuddene samles her i Tilbudsjagten. Vær med!
FlatpanelsHD
Forfatter Besked

Ny på siden

Endnu en newbee der har brug for hjælp..
Jeg skal udskiftet min 28 tommers Bilka billedrørs tv her op til EM
Jeg har fundet panasonic g30e til ca 5000 kr. ST50 koster ca 7300. Jeg har råd til den sidste- men vil gerne spare pengene. Er den de sidste 2300 kr værd? Jeg har ikke brug for 3D, jeg skal nok have Apple tv. Vigtigste for mig er at tingene er nemme at gå til.
På forhånd tak for hjælp :-)
Jesper

Super entusiast
Brugeravatar

Geografisk sted: N.Sjælland
Du kan kun selv afgøre, om den er de ekstra kr. mere værd.

Dali Mentor 6 / Mentor Vokal
KEF TDM34DS
B&W sub 650
Stereo setup
Holfi Power 150
Holfi Pre 5.1 vcs
Holfi Xenia CD
B&W 802 matrix s3

Ny på siden

Ja ved at have prøvet dem begge - men gider ikke at købe begge :) Måske kan nogen af jer eksperter der har prøvet begge hjælpe?

Spekulant

Jeg har ikke sammenlignet billedkvaliteten af de to, så det kan jeg ikke udtale mig om. Men jeg vil blot nævne G30 har blæsere, som kan være irreterende at høre på (det har min G10 også) - det har ST50 ikke.

ST50 skulle også være bedre mht. refleksioner i skærmen.

Jeg overvejer også at købe ST50 eller G30. Jeg tror at jeg vil gå efter ST50 pga. blæserne - dem er jeg ret træt af at høre på i min G10. Jeg er også ligeglad med 3D og jeg er tilfreds med billedkvaliteten på min G10. Så ud fra de to parametre ville jeg gå efter G30. (Jeg vil gerne have et større TV).

mvh
Henrik

Manuducend

ST50 er jo en forbedret udgave af g30 og gt30. Den er tyndere og har wifi samt et lidt bedre billede. Den skulle også have en forbedret anti-refleks overflade. Men om det er forskellen værd er en smagssag. Tror g30 efterhånden er ved at blive udfaset. Og som sagt så skal du være opmærksom på en smule brummen i form af blæserstøj på g30. Omvendt kender jeg ikke til st50s lydniveau. Hvis nogen gør, så skriv endelig!

Entusiast

Og tag så at gøre dig selv den tjeneste, at vælge den i 50 " ( Hvis der er plads ).

Udskriv emne
Svar pÃ¥ emne Side 1 af 1 [ 6 indlæg ]