I FlatpanelsDKs store fødselsdagskonkurrence kan du vinde det spritnye Sony W905 tv. Svar rigtigt på et nyt spørgsmål hver dag og forøg dine vinderchancer!
Det er dine licenskroner det handler om! Den uofficielle DR NU app til Samsung og LGs Smart TV blokeres af DR. Er det et udtryk for et DR, der ikke følger udviklingen? Deltag i debatten.
Der bliver tale om meget mere end en spilkonsol og Microsoft præsenterer den som "det ultimative alt-i-ét hjemmeunderholdningssystem", der samler spil, tv, film, musik, sport og Skype. Xbox One lander senere på året.
Nu med mediebokse. Se vores liste over officielle anbefalinger af både TV og monitors. Listen opdateres løbende. Opdateret: 8. marts 2013.
Du har Netflix, YouBio, Viaplay og måske HBO. Men vidste du, at forskellige bokse giver forskellige billedkvalitet? Hvilke bokse har hvilke streamingtjenester? Hvad med strømforbrug? FlatpanelsDK kigger på de bedste løsninger til streaming. Opdateret
Tilbudsjagten er et simpelt koncept. Hver uge finder vi de bedste tilbud på fladskærms-tv og tilbehør i samarbejde med jer brugere. Alle tilbuddene samles her i Tilbudsjagten. Vær med!
FlatpanelsHD
Forfatter Besked

Ny på siden

Har lige købt et Samsung UE40D6757WKXXE Smart tv i Elgiganten til 7300 kr... Men jeg kan ikke få youtube til at virke på den.. Der kommer et youtube logo op, men mere sker der ikke...Hvad skal jeg gøre ? Har prøvet at slette det og geninstalleret fra samsung apps, men lige lidt hjælper det.

Desuden kan jeg ikke finde det model på samsungs hjemmeside .. Godt nok er det sidste års model, men burde alle samsung modeller ikke være på deres hjemmeside?

Håber der er nogen der kan hjælpe.

Ny på siden

er der slet ikke nogen der kan hjælpe ??

Spekulant

Mit 8005 gjorde det samme.

Efter at have opdateret softwaren virkede det igen.

Ny på siden

Nu er det første gang jeg har købt et smart tv, så hvordan opdatere jeg softwaren ? Der er et sted inde i Tv´et , hvor man kan tjekke software opdateringere, og der skrev den , at der ikke findes nogen opdateringere.. Er det den du henviser til , eller er der andre måder at gøre det på ?.

Entusiast

De nyeste opdateringen ligger på Samsungs hjemmeside.

Ny på siden

Jeg kan ikke finde noget til min model.. Det er som om det model slet ikke eksistere ... Hvad sker der lige ? Please hjælp...

Modellen hedder UE40D6757. Hvordan finder jeg firmware til den ?

Udskriv emne
Svar pÃ¥ emne Side 1 af 1 [ 6 indlæg ]