Hvad betyder Ultra HD og 4K rent faktisk for vores tv-skærme, afspillerbokse, film og spil? FlatpanelsDK giver et indblik i Ultra HD, der handler om meget mere end antallet af pixels. Ultra HD er fremtiden.
Vi kan afsløre deres nye 2013 LED og plasma-tv, samt de nye Ultra HD-tv. Samsungs OLED-TV forventes også lanceret i 2013. I 2013 handler det først og fremmest om Smart TV og nye funktioner, men Samsung lover også flere forbedringer på billedkvalitet.
Smart TV-funktionerne kan findes i flere tv end nogensinde og LG vil også lancere deres første OLED-TV og Ultra HD-tv, sammen med nye LED og plasma-modeller. Blandt Smart TV-nyhederne finder man Miracast og NFC, og Cinema 3D er også integreret i de fleste tv.
Nu med mediebokse. Se vores liste over officielle anbefalinger af både TV og monitors. Listen opdateres løbende. Opdateret: 8. marts 2013.
Du har Netflix, YouBio, Viaplay og måske HBO. Men vidste du, at forskellige bokse giver forskellige billedkvalitet? Hvilke bokse har hvilke streamingtjenester? Hvad med strømforbrug? FlatpanelsDK kigger på de bedste løsninger til streaming. Opdateret
Spar penge når lagrene skal tømmes: Der sælges lige nu ud af 2012-fladskærme for at gøre plads på lagrene til 2013-fladskærmene. Derfor er det et godt tidspunkt at købe tv på. Vi giver et overblik i Tilbudsjagten.
FlatpanelsHD
Forfatter Besked

Ny på siden

Hej :)!
Jeg har kigget snart alle forhandlere igennem, men kan ikke finde et tv møbel i de mål jeg leder efter... så ville høre om der er nogen der har erfaring med steder hvor man kan få lavet tv møbler i specifikke mål ? evt. en møbelsnedker el.lign.
det skal selvfølgelig være pænt håndværk, men uden at vi rammer nogle tårnhøje priser, bor desuden i hovedstadsområdet så har ikke mulighed for at tage alt for langt for at få noget lavet :)

håber der er nogen der kan hjælpe :)
Hilsen Jonas

Moderator
Brugeravatar

Geografisk sted: København
Din ide om tårnhøje priser er måske ikke den samme som andres. Et beløb ville måske hjælpe lidt. Selvgjort lyder dog som vejen frem.

Ny på siden

altså jeg regnede med at kunne gøre det for en 2.000 til en 4-5.000 max, men ved ikke om det kan gøres inden for det budget :)? .. eller er det helt ved siden af ?

Spekulant

Geografisk sted: Jorden
Måske du skulle skrive dine mål også.
Hvis det kun skal være 1 meter bredt er det jo billigere end 2 meter.

Ny på siden

godt ord igen :P - finder lige målene frem når jeg kommer hjem senere idag :)

Ny på siden

så har jeg siddet og skitset lidt så alle målene kom på, link til skitsen herunder :) :

http://img137.imageshack.us/img137/6905/unavngivetj.png

regner med at materialerne skal være noget solid eg eller lignende :)

Manuducend

Hvis du skal ha det du har beskrevet lavet hos en snedker og i massiv eg, så ville jeg lægge et nul til dine priser...

Kig evt. På Montana, tror deres mål ligner dine lidt...

Moderator
Brugeravatar

Geografisk sted: København
Alene materialerne vil beløbe sig til 2-4.000 kr. hvis vi snakker massiv eg. I disse længder skal du ud og købe bordplade-træ og det er ikke billigt.

Ny på siden

Hej er ny her på siden. Men har fulgt med på sidelinien i et stykke tid. Nå men til sagen.
I forbindelse med indkøb af mit eget nye tv forelskede jeg mig i et mærke som hedder Clic. De laver nogle voldfede modul møbler(IMO). Men de havde lagt målene op på deres hjemmeside, så jeg byggede sgu lortet selv. Jeg er selvfølgelig tømrer, så det tog ikke mig særlig lang tid at lave sådan et møbel selv.

Køb en 22mm mdf plade, lav dit møbel og få en auto-/industri- Lakerer til at male det. Hvis du VIL have det i egetræ, så køb egetræs bordplader i Ikea og brug dem. Massive egeplanker koster kassen !

Skriv endelig til mig herinde, kommer gladeligt med lidt råd og vejledning til dit byggeprojekt :-) Alting bliver også lige lidt federe når man har lavet det selv !

Krogh

Udskriv emne
Svar pÃ¥ emne Side 1 af 1 [ 9 indlæg ]