herbstmeister skrev:
Tag derud og se den selv da det jo er dine og ikke ekspedientens øjne der skal kigge på den til hverdag

De har skærmene hængene ved siden af hinanden, så det er let at sammenligne.
Hmmm... Jeg forstår NADA. Jeg var det kl. 11. Der var en dør på den ene side af ST50 og et hjørne på det andet. Altså inden skærme ved siden af... Well, dette er ligegyldigt, da det ikke afklarer, om jeg skal fravælge et GT50 eller ej (bor i Kbh så kommer helt sikkert ikke fordi den Hifi-klub mere)
Mysen skrev:
På baggrund af dine billeder, bør du genoverveje GT50. Det er ikke en udpræget lys stue, du har, og hvis de to vinduer på det nederste billede afspejles i skærmen, så er billedet ødelagt, uanset hvilken skærm du vælger.
Det er de to billeder, der giver genskin i tv’et. Men med mit nuværende Pana (PX700E) kan jeg fint leve med det.
MigSelv skrev:
Hvis billederne er taget samtidigt, så rammer lys fra spiseafd. ikke tv'et. Det fremgår af billedet, at der er mørkt omkring tv.
Hvorfor skulle det lysindfald, give problemer med et andet tv. Men igen, så hellere et gardin/persienne, end et lcd tv.
Billederne er taget samtidigt, men de gengiver et forskelligt lysindfald, hvilket er forkert. De kan mere bruges som udtryk for min ”opsætning”. Sry.
Jeg spekulerer på, om lysindfaldet giver problemer med et nyt tv, da mit PX700E netop blev valgt fremfor PX70 (?), da førstnævnte skulle være rigtig god til ikke at reflektere lys…