Hvad betyder Ultra HD og 4K rent faktisk for vores tv-skrme, afspillerbokse, film og spil? FlatpanelsDK giver et indblik i Ultra HD, der handler om meget mere end antallet af pixels. Ultra HD er fremtiden.
Vi kan afslre deres nye 2013 LED og plasma-tv, samt de nye Ultra HD-tv. Samsungs OLED-TV forventes ogs lanceret i 2013. I 2013 handler det frst og fremmest om Smart TV og nye funktioner, men Samsung lover ogs flere forbedringer p billedkvalitet.
Smart TV-funktionerne kan findes i flere tv end nogensinde og LG vil ogs lancere deres frste OLED-TV og Ultra HD-tv, sammen med nye LED og plasma-modeller. Blandt Smart TV-nyhederne finder man Miracast og NFC, og Cinema 3D er ogs integreret i de fleste tv.
Nu med mediebokse. Se vores liste over officielle anbefalinger af både TV og monitors. Listen opdateres løbende. Opdateret: 8. marts 2013.
Du har Netflix, YouBio, Viaplay og måske HBO. Men vidste du, at forskellige bokse giver forskellige billedkvalitet? Hvilke bokse har hvilke streamingtjenester? Hvad med strømforbrug? FlatpanelsDK kigger på de bedste løsninger til streaming. Opdateret
Spar penge når lagrene skal tømmes: Der sælges lige nu ud af 2012-fladskærme for at gøre plads på lagrene til 2013-fladskærmene. Derfor er det et godt tidspunkt at købe tv på. Vi giver et overblik i Tilbudsjagten.
FlatpanelsHD
Forfatter Besked

Ny på siden

Hej med jer,
Jeg har et Samsung UE46D8005
Når jeg åbner guide er der normalt et lille “PIP” TV billede i øverste venstre hjørne, hvor man kan se den kanal man p.t. står på men mit TV viser den bare den der “ting/vente spiral” der snore rundt og ikke noget TV billede.
Det virker når jeg vælger ”AIR” som signal, men ikke når jeg bruger Cable / digital.
Nogen ide om hvorfor dette ikke virker?

Sjovt nok virker det lille billede fint når jeg er i HUB, bruger internet eller andet..

Tak 

Site Admin
Brugeravatar

Geografisk sted: Storkøbenhavn
Prøv at søg på "EPG" og "Samsung" her i forummet. Det er en kendt fejl/mangel, som desværre ikke ser ud til at blive rettet.

Udskriv emne
Svar på emne Side 1 af 1 [ 2 indlæg ]