Hvad betyder Ultra HD og 4K rent faktisk for vores tv-skærme, afspillerbokse, film og spil? FlatpanelsDK giver et indblik i Ultra HD, der handler om meget mere end antallet af pixels. Ultra HD er fremtiden.
Vi kan afsløre deres nye 2013 LED og plasma-tv, samt de nye Ultra HD-tv. Samsungs OLED-TV forventes også lanceret i 2013. I 2013 handler det først og fremmest om Smart TV og nye funktioner, men Samsung lover også flere forbedringer på billedkvalitet.
Smart TV-funktionerne kan findes i flere tv end nogensinde og LG vil også lancere deres første OLED-TV og Ultra HD-tv, sammen med nye LED og plasma-modeller. Blandt Smart TV-nyhederne finder man Miracast og NFC, og Cinema 3D er også integreret i de fleste tv.
Nu med mediebokse. Se vores liste over officielle anbefalinger af både TV og monitors. Listen opdateres løbende. Opdateret: 8. marts 2013.
Du har Netflix, YouBio, Viaplay og måske HBO. Men vidste du, at forskellige bokse giver forskellige billedkvalitet? Hvilke bokse har hvilke streamingtjenester? Hvad med strømforbrug? FlatpanelsDK kigger på de bedste løsninger til streaming. Opdateret
Spar penge når lagrene skal tømmes: Der sælges lige nu ud af 2012-fladskærme for at gøre plads på lagrene til 2013-fladskærmene. Derfor er det et godt tidspunkt at købe tv på. Vi giver et overblik i Tilbudsjagten.
FlatpanelsHD
Forfatter Besked

Manuducend

Hej
Jeg har et spørgsmål, som nok er besvaret før. Jeg kan bare ikke finde svaret. Hvordan kan man, eller kan man se dvb-c på et tv med kun dvb-t. Er det nok at købe en tunerboks?
med venlig hilsen
Kim

Ny på siden

Du kan ikke se DVB-C direkte på skærmen, men det kan lade sig gøre via at tilslutte en ekstern DVB-C boks.

Manuducend

hej
sagen er at jeg har et dvb-t tv til sommerhuset, og det er ok.
men kan jeg tage tv'et med hjem, der får jeg tv gennem antenneforening(yousee) og hvilken boks skal jeg købe?
Mvh Kim

Bruger

Geografisk sted: Ã…rhus
http://www.elgiganten.dk/product/tv-rad ... ager-dvb-c

Denne vil kunne gøre det.

Manuducend

Hej igen og tak for svaret Peter

Kan den eventuelt fås som harddiskoptager

Bruger

Geografisk sted: Ã…rhus
I den model er der faktisk PVR så du kan tilslutte en ekstern Hdd og optage på den, dog kan du ikke se et andet program samtidig med. Mener også Samsung har nogle kombinerede, men folk snakker ikke så godt om dem.
Det er igen også et spørgsmål om pris.

Edit: Samsungs hedder BD-D8200N eller 8500 eller 8900,

Der er også Blu-ray i.

Manuducend

ok, og tak til. det er værd at prøve.
Skulle der være andre forslag lytter jeg gerne. Der kan jo være nogle som også har løst ligende problem :)

Ny på siden

De billige boxe, Clint, Denver og BlueTinum er næsten ens, "Tænk" beskrev dem som ikke ret holdbare, men rådede alligevel til at vælge en billig, teknikken skifter så tit at der ikke er nogen grund til at ofte flere tusinde på kvalitet.

Udskriv emne
Svar pÃ¥ emne Side 1 af 1 [ 8 indlæg ]