Hvad betyder Ultra HD og 4K rent faktisk for vores tv-skærme, afspillerbokse, film og spil? FlatpanelsDK giver et indblik i Ultra HD, der handler om meget mere end antallet af pixels. Ultra HD er fremtiden.
Vi kan afsløre deres nye 2013 LED og plasma-tv, samt de nye Ultra HD-tv. Samsungs OLED-TV forventes også lanceret i 2013. I 2013 handler det først og fremmest om Smart TV og nye funktioner, men Samsung lover også flere forbedringer på billedkvalitet.
Smart TV-funktionerne kan findes i flere tv end nogensinde og LG vil også lancere deres første OLED-TV og Ultra HD-tv, sammen med nye LED og plasma-modeller. Blandt Smart TV-nyhederne finder man Miracast og NFC, og Cinema 3D er også integreret i de fleste tv.
Nu med mediebokse. Se vores liste over officielle anbefalinger af både TV og monitors. Listen opdateres løbende. Opdateret: 8. marts 2013.
Du har Netflix, YouBio, Viaplay og måske HBO. Men vidste du, at forskellige bokse giver forskellige billedkvalitet? Hvilke bokse har hvilke streamingtjenester? Hvad med strømforbrug? FlatpanelsDK kigger på de bedste løsninger til streaming. Opdateret
Spar penge når lagrene skal tømmes: Der sælges lige nu ud af 2012-fladskærme for at gøre plads på lagrene til 2013-fladskærmene. Derfor er det et godt tidspunkt at købe tv på. Vi giver et overblik i Tilbudsjagten.
FlatpanelsHD
Forfatter Besked

Ny på siden

Geografisk sted: Sønderjylland
Jeg tænker på at købe vt 50 i år. Men ville høre om man i år kan bruge 3D briller fra fks. Samsung. Som der var snak om sidste år at de ville gøre. Så man kunne bytte rundt.

Entusiast

Geografisk sted: Frederikssund
Esben_L skrev:
Jeg tænker på at købe vt 50 i år. Men ville høre om man i år kan bruge 3D briller fra fks. Samsung. Som der var snak om sidste år at de ville gøre. Så man kunne bytte rundt.

Panasonic bruger mig bekendt IR til at styre brillerne med, mens Samsung bruger Bluetooth fra 2011. Selv ældre Samsung IR briller vil muligvis ikke kunne bruges på Panasonic.

Ny på siden

Ja det er også det jeg kan læse mig frem til. Men der var bare snak om at Panasonic var igang med at lave en fælles nævner. Så kan kunne bytte rundt. Eller hvis folk har 3D men et andet mærke. Og at det nok ville komme i år. Men må jo se hvad der sker når vt kommer til dk :D

Branchemedlem

Panasonic går i 2012, herunder på VT50 over til Bluetooth i stedet for IR.

De kunne dog ikke sige noget om hvorvidt andre producenters Bluetooth briller kunne synkronisere med VT50.

Arbejdet med en fælles standard er så vidt jeg ved ikke mundet ud i noget konkret endnu.

Ny på siden

Når okay. Det må tiden jo vise så.

Men tak for hjælpen

Udskriv emne
Svar pÃ¥ emne Side 1 af 1 [ 5 indlæg ]