Hvad betyder Ultra HD og 4K rent faktisk for vores tv-skærme, afspillerbokse, film og spil? FlatpanelsDK giver et indblik i Ultra HD, der handler om meget mere end antallet af pixels. Ultra HD er fremtiden.
Vi kan afsløre deres nye 2013 LED og plasma-tv, samt de nye Ultra HD-tv. Samsungs OLED-TV forventes også lanceret i 2013. I 2013 handler det først og fremmest om Smart TV og nye funktioner, men Samsung lover også flere forbedringer på billedkvalitet.
Smart TV-funktionerne kan findes i flere tv end nogensinde og LG vil også lancere deres første OLED-TV og Ultra HD-tv, sammen med nye LED og plasma-modeller. Blandt Smart TV-nyhederne finder man Miracast og NFC, og Cinema 3D er også integreret i de fleste tv.
Nu med mediebokse. Se vores liste over officielle anbefalinger af både TV og monitors. Listen opdateres løbende. Opdateret: 8. marts 2013.
Du har Netflix, YouBio, Viaplay og måske HBO. Men vidste du, at forskellige bokse giver forskellige billedkvalitet? Hvilke bokse har hvilke streamingtjenester? Hvad med strømforbrug? FlatpanelsDK kigger på de bedste løsninger til streaming. Opdateret
Spar penge når lagrene skal tømmes: Der sælges lige nu ud af 2012-fladskærme for at gøre plads på lagrene til 2013-fladskærmene. Derfor er det et godt tidspunkt at købe tv på. Vi giver et overblik i Tilbudsjagten.
FlatpanelsHD
Forfatter Besked

Spekulant

Hej folkens. Jeg ved vi har guides, men hvorfor ikke kondensere indholdet fra vores fora og lave en sticky der også lænker til en opdateret guide. Bemærker eks. at der er tusinde tråde om Netflix. Folk har suværent mange gode erfaringer, så hvorfor ikke samle de løsninger der tydeligvis virker for nogle - og så ellers lade dem være tydelige for alle (en slags sticky over hotte emner). Var det ikke noget? Altså i stedet for partout at læse 120 indlæg igennem. Vidensformidling og kondensering!

Site Admin
Brugeravatar

Geografisk sted: Storkøbenhavn
Det er en rigtig god idé. Pt. prøver vi at gøre vores artikler så overskuelige som muligt og samle dem under afsnit, men det samme kan naturligvis gøres for forumemner. Formen skal jeg lige tænke lidt over, men jeg arbejder videre med idéen.

Jeg vil helst undgå, at det hænger alt for mange sticky-tråde øverst inde i forumkategorierne, så det skal nok nærmere være en separat side eller et afsnit ude i menuen til højre, men et slags overblik over de måske 10-20 mest relevante forumtråde med akkumulerede erfaringer, er ganske interessant.
En decideret guide under guide-sektionen er en mulighed, men jeg ved ikke om den måske bliver for usynlig for forumbrugerne?

Udskriv emne
Svar pÃ¥ emne Side 1 af 1 [ 2 indlæg ]