| Vis foregående emne :: Vis næste emne |
| Forfatter |
Besked |
Rallemullen Bruger
Indmeldt: 08. sep 2009 Indlæg: 66
|
Skrevet: Ons 28. jul 2010, 16:06 |
|
|
Jeg står i sådan situation at jeg har et TV på soveværelset UDEN dvb-c tuner..
Jeg har kabel TV fra YouSee og har en samsungHDboks i stuen, som modtager fint..
Kan jeg købe sådan en: http://www.computercity.dk/Products/Product.aspx?id=4072338
og sætte den i soveværelset, - og modtage kanalerne digitalt? (eller kræver det at jeg skal betale for endnu et kort hos Yousee) ? _________________ TV: PS50B850 - Solgt (næste indkøb: PS50C7705)
Bluray-afspiller: Panasonic DMP-BD60 - Tjek
Forstærker: DENON AVR-1909 - Tjek |
|
| Tilbage til toppen |
|
 |
MigSelv Medlem
Indmeldt: 30. maj 2010 Indlæg: 207
|
Skrevet: Ons 28. jul 2010, 17:17 |
|
|
Hej
YouSee's digitale kabelpakke er gratis, eller rettere, den analoge pakke der abonneres på, er samtidig tilgængelig og uden betaling i digital udgave.
Det er kun Samsung boksen der har brug for et kort, TV med DVB-C og eksterne DVB-C tunere har ikke brug for et kort, med mindre du abonnerer på betalingskanaler ( film, HD kanaler osv. ). |
|
| Tilbage til toppen |
|
 |
Rallemullen Bruger
Indmeldt: 08. sep 2009 Indlæg: 66
|
Skrevet: Tors 29. jul 2010, 10:30 |
|
|
Tak
Ergo - Jeg kan uden problemer købe en DVB-C tuner og sætte den til, hvorefter jeg kan se kanalerne digitalt ligsom i stuen..
dog kan jeg ikke se speciele HD kanaler og leje film selvfølgelig?  _________________ TV: PS50B850 - Solgt (næste indkøb: PS50C7705)
Bluray-afspiller: Panasonic DMP-BD60 - Tjek
Forstærker: DENON AVR-1909 - Tjek |
|
| Tilbage til toppen |
|
 |
Peter Schrøder Bruger
Indmeldt: 19. nov 2009 Indlæg: 97 Geografisk sted: Frederikssund
|
Skrevet: Man 02. aug 2010, 14:47 |
|
|
| Rallemullen skrev: | dog kan jeg ikke se speciele HD kanaler og leje film selvfølgelig?  |
Du kan se de kanaler der hører til pakken. Evt. favorit- og tilvalgskanaler kan du ikke se. Og du kan heller ikke elej film. _________________ Med venlig hilsen
Peter Schøder |
|
| Tilbage til toppen |
|
 |
|