You need the latest flash-plugin to view this example. Download here

Her er du:  Startside - Flatforum
 English
      Seneste emner                

IFA 2010 messen i Berlin

Emne: Hjælp,, til os brugere af Jeres side

Skriv nyt emne   Besvar indlægget    Forum for fladskærme - FlatpanelsDK Forum Indeks -> Forslag / Ris-ros
Vis foregående emne :: Vis næste emne  
Forfatter Besked
Cutter
Interessent

Indmeldt: 05. aug 2009

IndlægSkrevet: Lør 17. jul 2010, 23:09 Besvar, med citat

Nu hvor I har sådan en kanon god hjemmeside, der hjælper stort set alle, der kommer her ind,, ville den så ik' bare blive endnu bedre, hvis i havde et link til http://www.forbrug.dk/ et sted på siden,,,?
Folk har tit problemer, når de fx. skal købe Tv, eller når Tv'et går i stykker og skal til reparation, ja så kender folk ikke deres rettigheder i henhold til Købelovens bestemmelser!

Det ville gavne ret så mange, er jeg sikker på.

Bare et lille link ude i siden et sted? usikker

På forhånd tak blink
Tilbage til toppen
Vis brugerens profil Send privat besked
yakken
Moderator

Indmeldt: 26. sep 2005
Geografisk sted: København

IndlægSkrevet: Søn 18. jul 2010, 18:43 Besvar, med citat

Hvis de spørger om råd herinde, så henviser man vel blot til siden hvis det er nødvendigt? Der er mange sider vi kunne henvise til, men vi har ikke en decideret "link"-sektion. Jeg ved ikke helt hvor vi skulle smide et sådant link for at det ville gavne de rette personer på det rette tidspunkt. Man skal jo også finde frem til linket.
Interessent

Indmeldt: 05. aug 2009

IndlægSkrevet: Søn 18. jul 2010, 19:51 Besvar, med citat

yakken skrev:
Jeg ved ikke helt hvor vi skulle smide et sådant link for at det ville gavne de rette personer på det rette tidspunkt. Man skal jo også finde frem til linket.

I kunne fx. lave et link oppe øverst i Jeres forum, ved siden af "søg", "Seneste emner", "Brugere" osv.. Linket kunne måske hedde "Hjælp til selvhjælp"? smil

Men altså,,,det var bare en ide. Ingen tvang her fra tunge

Keep up the good work!!
Tilbage til toppen
Vis brugerens profil Send privat besked
Skriv nyt emne   Besvar indlægget
Side 1 af 1

Gå til: