Tilbudsjagten er et simpelt koncept. Hver uge finder vi de bedste tilbud på fladskærms-tv og tilbehør i samarbejde med jer brugere. Alle tilbuddene samles her i Tilbudsjagten. Vær med!
Det er dine licenskroner det handler om! Den uofficielle DR NU app til Samsung og LGs Smart TV blokeres af DR. Er det et udtryk for et DR, der ikke følger udviklingen? Deltag i debatten.
Der bliver tale om meget mere end en spilkonsol og Microsoft præsenterer den som "det ultimative alt-i-ét hjemmeunderholdningssystem", der samler spil, tv, film, musik, sport og Skype. Xbox One lander senere på året.
Nu med mediebokse. Se vores liste over officielle anbefalinger af både TV og monitors. Listen opdateres løbende. Opdateret: 8. marts 2013.
Du har Netflix, YouBio, Viaplay og måske HBO. Men vidste du, at forskellige bokse giver forskellige billedkvalitet? Hvilke bokse har hvilke streamingtjenester? Hvad med strømforbrug? FlatpanelsDK kigger på de bedste løsninger til streaming. Opdateret
FlatpanelsHD
Forfatter Besked

Super entusiast

Nu ved jeg ikke hvor gamle i er. Men er der overhovedet nogen som har set på et crt tv.
hvis man får ondt i hovedet efter 30 min, så er det vist godt man ikke kan købe et crt tv med 50 hz mere.

men ja en pan blinker pågrund af dynamisk kontrast og ses tydeligt på en lys baggrund.
en stor grund til jeg har et pio i dag. Lcd og dens ulemper behøver man vel ikke nævne.

Bruger

har lige tjekket min mors G10 og det flimrer faktisk minimalt , specielt i lyse farver , min mit gamle PZ85 flimre slet ikke sammenlignet...
bare min mening , men jeg har stadig bestile et G10

Interessent

Jeg oplever det samme. Jeg ser forkellige farver a la DLP regnbuer ved høj kontrast og jeg kan også se flimmer.
The plot thickens! det her er præcis hvad jeg oplever.
http://forums.whirlpool.net.au/forum-re ... 49168.html

Interessent

Jeg er begyndt at spekulerer på om dette stadig er et fænomen på de nye plasma skærme? Jeg bliver nød til at prøve at se et af de nye.

Hvordan er billedekvaliten på Panny G20 i forhold til LG LE 850N? Jeg ved godt det er Plasma vs LCD, men hvad siger I? :)

Udskriv emne
Svar pÃ¥ emne Side 2 af 2 [ 24 indlæg ]
Gå til side - Foregående - 1, 2