| Forfatter |
Besked |
Martin Sjøstrand
Medlem
|
: 19. maj 2010, 08:22 |
|
Tilmeldt: 3. feb 2010, 17:45 Indlæg: 210 Geografisk sted: Amager
|
|
Bare lige til info, til dem der ikke ved det, og er spændt på at se den, så har de den sat op i deres nye Samsung stand inde i Fona på Strøget, dog desværre ikke til salg endnu, de ar bare fået en enkelt af Samsung til at fremvise :-)
ved ikke om det er old news det her, jeg syntes bare ikke lige jeg er faldet over nogle tråde, hvor der står den kan ses
Mvh Martin
|
|
|
|
 |
poteen
Spekulant
|
: 19. maj 2010, 11:18 |
|
|
|
Jeg går forbi næsten hver dag, og da jeg kom travende i går og forventede at se deres normale TDC stand blev jeg satme overrasket da jeg så helt nye Samsung LED/Plasma sat op med 3D og det hele..
Needless to say, så var jeg inde og se på det.. Det ser sgu godt ud!!! :-) Glæder mig jeg får mit (dog kun 50").
|
|
|
|
 |
jsj
Manuducend
|
: 19. maj 2010, 11:58 |
|
Tilmeldt: 11. okt 2008, 20:58 Indlæg: 55 Geografisk sted: Skagen
|
|
Hej med jer, fedt at høre, overvejer selv 63 eren senere på året. Lad os endelig få nogle input om hvordan den "spiller" , Martin. Hvordan er førstehånds indtrykket af skærmen/rammen's kvalitet/design ?? Et er jo at se dyret på film/billed , men sikkert helt anderledes at se den for real.... :-)
_________________ mvh jsj
------------------------------------
Samsung Ps 63c7705
Onkyo PR-SC 5509
Nad M25
Velodyne DD12
Dali Mentor 6LE
Dali Mentor LCR
Dali Mentor 1
PS3 ;-)
|
|
|
|
 |
Martin Sjøstrand
Medlem
|
: 19. maj 2010, 12:17 |
|
|
Mit førstehåndsindtryk er, at det er utroligt lækkert. Virkelig flot i virkeligheden, flottere end på billeder efter min mening. Selve finishen virker ikke helt så lækker som den nye LED med stålramme der hænger ved siden af, men det er stadig utroligt elegant, måske faktisk pænere på den måde at det er lidt mere diskret
selve billedet, nåede jeg ikke at danne mig det store indtryk af, da der stod flere folk og pillede ved det, og jeg havde min kæreste med, der bare står og ikke fatter en meter af mig der står med tungen ude af halsen, og hendes eneste bemærkning er et tørt "tror du det er stort nok"
Jeg må nok lige ind forbi igen i dag.... Alene! 
|
|
|
|
 |
jsj
Manuducend
|
: 19. maj 2010, 12:27 |
|
Tilmeldt: 11. okt 2008, 20:58 Indlæg: 55 Geografisk sted: Skagen
|
|
Fedt fedt, he he , kvinder og teknik, de spiller bare ikke altid sammen. Lad os endelig høre om dit indtryk Af billedkvaliteten når du får mulighed for det. Takker for Info :-)
_________________ mvh jsj
------------------------------------
Samsung Ps 63c7705
Onkyo PR-SC 5509
Nad M25
Velodyne DD12
Dali Mentor 6LE
Dali Mentor LCR
Dali Mentor 1
PS3 ;-)
|
|
|
|
 |
akanhjo
Medlem
|
: 19. maj 2010, 12:33 |
|
Tilmeldt: 16. apr 2010, 14:17 Indlæg: 152 Geografisk sted: Århus
|
hvilket strøg er der tale om?? århus, kbh, odense, skive.. eller hva? 
|
|
|
|
 |
Martin Sjøstrand
Medlem
|
: 19. maj 2010, 12:45 |
|
|
Ja ok, der er jeg måske lige smart i en fart nok, når jeg bare antager alle tænker på København, når jeg siger Strøget
men som sagt, det er i København
|
|
|
|
 |
trykkertor
Entusiast
|
: 19. maj 2010, 15:38 |
|
|
jsj skrev: Hej med jer, fedt at høre, overvejer selv 63 eren senere på året.
Jeg er i præcis samme situation.
Mon ikke vi her inde skal prøve os på et powerbuy af den her plasma når sommeren er forbi.
(Jeg ser ikke idéen med at bruge mange penge på et fjernsyn når 3 måneder sol og udeliv står for døren  )
|
|
|
|
 |
Nico
Bruger
|
: 19. maj 2010, 15:56 |
|
|
trykkertor skrev: jsj skrev: Hej med jer, fedt at høre, overvejer selv 63 eren senere på året. Jeg er i præcis samme situation. Mon ikke vi her inde skal prøve os på et powerbuy af den her plasma når sommeren er forbi. (Jeg ser ikke idéen med at bruge mange penge på et fjernsyn når 3 måneder sol og udeliv står for døren :) ) Du har vidst glemt der snart er VM  Martin Sjøstrand skrev: Mit førstehåndsindtryk er, at det er utroligt lækkert. Virkelig flot i virkeligheden, flottere end på billeder efter min mening. Selve finishen virker ikke helt så lækker som den nye LED med stålramme der hænger ved siden af, men det er stadig utroligt elegant, måske faktisk pænere på den måde at det er lidt mere diskret
Er skærmen ikke også i alu design, men i modsætning til LED bare mørkt?
|
|
|
|
 |
Martin Sjøstrand
Medlem
|
: 19. maj 2010, 17:38 |
|
|
@Nico
Det er måske rigtigt nok, det med alu (selvfølgelig ikke stål, det gik lige lidt for hurtigt der  ).... nu føler jeg mig lidt tumpet. Jeg fik som sagt ikke kigget så meget på det, da der var adskillige interesserede, og en utålmodig kæreste med. Fik egentligt bare lige kigget lidt på skærmen, og så den fra siden og bagfra, fik ikke pillet rigtigt ved den
Så jo, du har måske ret i den også er Alu, bare mere mørk. LED´en der hang ved siden af, sprang bare mere i øjnene, og så mere "robust" ud i finishen, da man tydeligt kunne se det var en metalramme
|
|
|
|
 |
steen_c
Bruger
|
: 19. maj 2010, 20:46 |
|
|
LED´en der hang ved siden af, sprang bare mere i øjnene, og så mere "robust" ud i finishen, da man tydeligt kunne se det var en metalramme[color=blue][/color]
hvis det er led c8705 så er det børstet titanium, bare til info 
|
|
|
|
 |
Martin Sjøstrand
Medlem
|
: 19. maj 2010, 22:05 |
|
|
Jeg tror bare jeg dropper at gøre mig klog på mere 
|
|
|
|
 |
Nico
Bruger
|
: 19. maj 2010, 22:22 |
|
|
Martin Sjøstrand skrev: @Nico Det er måske rigtigt nok, det med alu (selvfølgelig ikke stål, det gik lige lidt for hurtigt der  ).... nu føler jeg mig lidt tumpet. Jeg fik som sagt ikke kigget så meget på det, da der var adskillige interesserede, og en utålmodig kæreste med. Fik egentligt bare lige kigget lidt på skærmen, og så den fra siden og bagfra, fik ikke pillet rigtigt ved den Så jo, du har måske ret i den også er Alu, bare mere mørk. LED´en der hang ved siden af, sprang bare mere i øjnene, og så mere "robust" ud i finishen, da man tydeligt kunne se det var en metalramme
Du må gerne se om de er lavet af det samme materiale hvis du kigger der forbi igen. Kan godt følge dig i at LED ser mere robust ud, lidt ligesom B&O som også køre materialerne rå...
|
|
|
|
 |
Martin Sjøstrand
Medlem
|
: 19. maj 2010, 22:40 |
|
|
|
@Nico
jeg ville have været forbi i dag, men nåede det ikke. Jeg skal nok lige kigge efter i morgen
|
|
|
|
 |
AJTHAnsen
Spekulant
|
: 19. maj 2010, 22:59 |
|
|
steen_c skrev: LED´en der hang ved siden af, sprang bare mere i øjnene, og så mere "robust" ud i finishen, da man tydeligt kunne se det var en metalramme[color=blue][/color] hvis det er led c8705 så er det børstet titanium, bare til info 
Jeg tvivler på det er titanium der bruges, da der ikke er nogen idé i at bruge så stærkt og dyrt et materiale i rammen. Farven hedder derimod børstet titanium. Du kan farve aluminium stort set som du vil.
|
|
|
|
 |
Mailman
Ny på siden
|
: 20. maj 2010, 01:13 |
|
|
trykkertor skrev: jsj skrev: Hej med jer, fedt at høre, overvejer selv 63 eren senere på året. Jeg er i præcis samme situation. Mon ikke vi her inde skal prøve os på et powerbuy af den her plasma når sommeren er forbi.(Jeg ser ikke idéen med at bruge mange penge på et fjernsyn når 3 måneder sol og udeliv står for døren  )
God idè. August lyder fint for mig. Til den tid vil en pris på 20.000 - 21.000 DKK vel ikke være urealistisk ??
|
|
|
|
 |
Martin Sjøstrand
Medlem
|
: 20. maj 2010, 14:01 |
|
|
Nu har jeg lige været inde at kigge lidt igen. Plasmaen er ikke aluramme, det er "kun" sort plastick. Til gengæld syntes jeg personligt faktisk at det er pænere med plastick, efter at have stået og kigget på de to tv ved siden af hinanden. Der var en lille ujævnhed i LED´ens metalramme, hvilket bare springer i øjnene, når lyset står på den, fordi den er så blank. Selvfølgelig skal der helst ikke være buler i den, men skulle uheldet være ude, og man ramte et eller andet ind i rammen, så vil man sandsynligvis lægge mærke til den mindste skramme i al evighed, modsat plasmaens mørke plastick ramme. Det ser dog ikke plastick-agtigt ud... jeg måtte lige hen og kradse/banke lidt på rammen, for at finde ud af hvad materiale det var
Selve billedet er svært at sige noget om. Jeg er ikke nogen ekspert, og der er heller ikke rigtig mulighed for at stå alene og fifle med indstillingerne, da der lige pt. hele tiden er folk der står og kigger
LED´en har en 3D film kørende, men sjovt nok ikke plasmaen. Så det eneste jeg lige kunne komme til at se af 3D på den, var dens 2D-3D konvertering.... og det syntes jeg faktisk virker ret overbevisende, omend det måske nok mest er en gimmick, og ikke noget man vil bruge så ofte
Der stod en Samsung mand, og kunne fortælle, at det ville komme til levering inden for 2-4 uger, måske 5
Der følger 1 par batteridrevne briller med, eller det vil sige, dem leverer butikken ved siden af, de er ikke i kassen, og de holder ca. 40 timer på et batteri. Ekstra sæt koster 699, og deres genopladelige stod vist i 999 syntes jeg han sagde
Hvis man så købte deres 3D Blu-Ray afspiller til 2995, fik man 2 par batteribriller med, og en 3D film, vist nok den der Monsters vs Aliens
|
|
|
|
 |
Nico
Bruger
|
: 20. maj 2010, 15:23 |
|
|
|
Er 8 serie LED'en i alu eller er det også bare "fake metallic look"?
|
|
|
|
 |
Martin Sjøstrand
Medlem
|
: 20. maj 2010, 15:53 |
|
|
Citat: Er 8 serie LED'en i alu eller er det også bare "fake metallic look"?
aargh, jeg ligner jo snart en total nutcase i Fona, hvis jeg går ned for at tjekker igen
Nu koncentrerede jeg mig om at kigge på plasmaen, men umiddelbart vil jeg sige det var alu, bla. også på grund af den lille bule den havde. Jeg spurgte Samsung manden, om det kunne passe, at plasmaen kun var i plastic, når LED´en var alu, det sagde han ja til, og han rettede mig i hvert fald ikke
|
|
|
|
 |
Nico
Bruger
|
: 20. maj 2010, 16:35 |
|
|
Martin Sjøstrand skrev: Citat: Er 8 serie LED'en i alu eller er det også bare "fake metallic look"? aargh, jeg ligner jo snart en total nutcase i Fona, hvis jeg går ned for at tjekker igen  Nu koncentrerede jeg mig om at kigge på plasmaen, men umiddelbart vil jeg sige det var alu, bla. også på grund af den lille bule den havde. Jeg spurgte Samsung manden, om det kunne passe, at plasmaen kun var i plastic, når LED´en var alu, det sagde han ja til, og han rettede mig i hvert fald ikke
Hah ville skam heller ikke have dig til at smutte der forbi igen... Det var nu bare et mere generelt spørgsmål til en af de mange/kommende LED 8 serie ejere herinde 
|
|
|
|
 |
|