Diskuter og del erfaringer med danske såvel som udenlandske forhandlere.

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Brugeravatar
Af bbplayer
#254507
Jeg kan hurtigt tage fejl men måske kan nogen forklare hvorfor deres side, nævner 102 toptunede butikker?

men listen over butikker og åbningstider, viser 30?

Kan jeg bare ikke regne eller har hifiklubben lukket 72 butikker her på det sidste?
Af Ego
#254509
jng skrev:Ja. Nej.
Så kan du jo lige så godt lade være med at svare... det der kan trådstarter jo ikke bruge til meget :o

Til trådstarter.... de har butikker i Skandinavien og vist også i Holland
Brugeravatar
Af bbplayer
#254513
Ok, den har jeg overset, det er derfor jeg ikke fangede de tal, de er nordiske (+Nederlandene)

(Folk i Nederlandene synes ikke det hedder Holland, det er som en tysker/svensker kalder Danmark for Jylland, det ville vi ikke være glade for i københavn eller overalt i det hele tagen, som Dronningen af Jylland :( )
Af BrianH
#254522
bbplayer skrev:Ok, den har jeg overset, det er derfor jeg ikke fangede de tal, de er nordiske (+Nederlandene)

(Folk i Nederlandene synes ikke det hedder Holland, det er som en tysker/svensker kalder Danmark for Jylland, det ville vi ikke være glade for i københavn eller overalt i det hele tagen, som Dronningen af Jylland :( )
Men hvis du ikke ved hvor butikkerne ligger, hvordan ved du så det ikke er i Holland?
Brugeravatar
Af bbplayer
#254526
BrianH skrev:
bbplayer skrev:Ok, den har jeg overset, det er derfor jeg ikke fangede de tal, de er nordiske (+Nederlandene)

(Folk i Nederlandene synes ikke det hedder Holland, det er som en tysker/svensker kalder Danmark for Jylland, det ville vi ikke være glade for i københavn eller overalt i det hele tagen, som Dronningen af Jylland :( )
Men hvis du ikke ved hvor butikkerne ligger, hvordan ved du så det ikke er i Holland?
Hvad mener du? Holland er en landsdel i Nederlandene, det er det jeg ved, da jeg kender flere som bor der, og er trætte af folk som kalder deres land holland :)
Af katbird
#254527
bbplayer skrev:
BrianH skrev:
bbplayer skrev:Ok, den har jeg overset, det er derfor jeg ikke fangede de tal, de er nordiske (+Nederlandene)

(Folk i Nederlandene synes ikke det hedder Holland, det er som en tysker/svensker kalder Danmark for Jylland, det ville vi ikke være glade for i københavn eller overalt i det hele tagen, som Dronningen af Jylland :( )
Men hvis du ikke ved hvor butikkerne ligger, hvordan ved du så det ikke er i Holland?
Hvad mener du? Holland er en landsdel i Nederlandene, det er det jeg ved, da jeg kender flere som bor der, og er trætte af folk som kalder deres land holland :)
Men derfor kan butikken jo godt ligge i landsdelen Holland i landet Nederland O_O
Brugeravatar
Af bbplayer
#254539
katbird skrev:Men derfor kan butikken jo godt ligge i landsdelen Holland i landet Nederland O_O
Så for at bruge din ideologi og syn på sagen, så skal de i fremtiden skrive Sjælland og Jylland , hvis de skal følge dig :) Det tvivler jeg på, det handler bare om en fejl, på deres .nl side skriver de pænt Nederlandene, så de kan godt når de overlader opgaven til befolkningen i eget land.