Diskuter og del erfaringer med danske såvel som udenlandske forhandlere.

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

#242303
Har siden Black Friday ventet på at modtage et 50" tv fra Amazon. Første bestilling gik galt pga. vrøvl med betalingen. Anden gang blev tv'et sendt hele vejen til Glostrup med UPS, men her besluttede UPS Danmark sig så for, at tv'et skulle sendes tilbage til UK. For ifølge UPS Danmark så leverer de ikke tv fra Amazon, der er større end 32".

Efter at have talt med UPS Danmark, som ikke ville lade mig hente tv'et i Glostrup pga. forsikringsbøvl, kontaktede jeg Amazon, og de sendte straks et nyt tv. Jeg gjorde selvfølgelig opmærksom på, at de ikke skulle sende det med UPS, men selvfølgelig gjorde de det.

Nu er tv'et så på vej med UPS igen. Jeg har igen været i kontakt med UPS Danmark, som siger, at de vil afvise pakken, når den kommer til Glostrup. Har efterfølgende (igen) været i kontakt med Amazon, som kunne fortælle, at de ikke manuelt kunne vælge leverandør, og at de ret beset ikke troede på, at UPS ikke ville levere mit tv. Det selvom de sort på hvidt kan se, at UPS afviste at sende det ud sidste gang.

Har nu fået Amazon til at love, at de vil finde en anden leverandør til at levere tv'et skulle det blive afvist i Glostrup igen. Jeg har dog ingen forhåbning om, at dette faktisk sker.

Så for at gøre en lang historie kort. Er der nogen i dette forum, som har modtaget et tv fra Amazon større end 32", som blev leveret af UPS?
#242330
Så må vi håbe at du kan bruge TVét når det ankommer. 8-)
#242669
Har du fået/modtaget dit TV, og hvilket TV var det ?.
#274887
Kunne ikke bruge tv'et, så måtte sende det retur. Det kostede en formue med DHL, men Amazon refunderede det hele. Så det kostede "kun" en masse tid og besvær. Jeg vil derfor holde mig fra at købe et tv fra Amazon UK en anden gang.
#274898
Det er da lige til guiness , fra 2016 til 2018 og så på et tv som skulle leveres?

Jeg har dog ikke købt tv men en masse andet og store ting, endnu ikke blevet skuffet og pengepungen har sparet penge når jeg gjorde det. Så indtil brexit, så vil jeg ikke tøve, og når det sker, så er amazon.de velnok det næste sted at købe hardware som ikke er afhængig af sprog eller sprog i spil/cover osv.
#274927
Burde nok have opdateret denne tråd noget før, men det tog ca. 1 måned fra jeg modtog tv'et, til det var sendt tilbage igen. Til den tid var det blevet billigere i Power end på Amazon ;P

Jeg har heller intet ondt at sige om Amazon og deres serviceniveau. Helt sikkert ikke sidste gang jeg bruger dem. Jeg ville dog gerne sende en knæhøj tackling med knopperne først afsted til UPS, hvor de den ene dag ikke kan sende et 50" tv, den næste dag kan de så godt, for så at afvise at tage det med igen et par dage senere. De burde ikke have lov til at benytte ordet "service" i United Parcel Service.