Diskuter og del erfaringer med danske såvel som udenlandske forhandlere.

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af thg
#191859
Har igennem den sidste uge lavet 3 henvendelser til Samsung's danske kundeservice via deres hjemmeside!

De kan stort set ikke hjælpe med noget som helst og henviser bare til en forhandler!

Den internet butik hvor jeg har købt mit produkt, tvivler jeg på at de har nogen sidende som kan hjælpe mig med spørgsmål om lige netop mit produkt!

Mit seneste problem er opstået i at jeg har købt et tv Samsung UE22F5005 bl.a. udfra de billeder der er på Samsung's hjemmeside! Det skal vægmonteres med et slim vægbeslag på kunde 1 cm. fra væg til tv. Det viser sig desværre at det overhovedet ikke er de rigtige billeder på deres hjemmeside, så flere stik sidder helt anderledes (og peger bagud, selvom de er vist på siden) og strømstikket er et helt andet som peger meget langt bagud!

Derudover buer bunden af tv'et meget bagud i midten, der hvor man sætter foden på hvis det skal stå på et bord. Dette er heller ikke vist på billederne på deres hjemmeside.

Dvs. mit slim beslag kan overhovedet ikke bruges, medmindre jeg laver nogle dybe huller i væggen der hvor stikkene peger bagud og hvis jeg skærer i bunden af tv'et der hvor det peger bagud!

Til dette er Samsung's svar bare at jeg skal kontakte en forhandler, så jeg er sikker på at foden kan afmonteres helt, som de derefter skriver at den kan!

Hmm... Ikke engang en beklagelse over at man har lagt forkerte produktbilleder ud på hjemmesiden som nu har villedt på værste vis og i øvrigt kan jeg absolot ikke se at det beslag til foden kan afmonteres på nogen måder, da det er støbt ud i et med helt bagbeklædningen!

Har I sidste uge spurgt om forskellen på to skærme. Den ene en computerskærm med indbygget tv-tuner og den anden et tv men hvor jeg så ville tilslutte min pc via HDMI. Alt i alt 2 meget identiske skærme, som jeg ville høre forskellen på. Der henviste de også til en forhandler og jeg tvivler altså på at en forhandler kan vejlede det helt store på dette område.

Så alt i alt, vil jeg da overveje Samsung's produkter i fremtiden, for hvis deres kundeservice ikke kan svare på spørgsmål om deres egne produkter og hjælpe deres kunder, så ved jeg da ikke hvem der skulle kunne....