Brug dette forum til forslag og ris/ros til Flatpanels og forummet.

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af Hagbart666
#212284
Jeg søger nogle som gerne vil have fingerne i mit tv møbel til en rigtig skarp pris. jeg skal have lavet nogle demomodeller og det er dem du nu kan få fingerne i, du bestemmer selv hvordan den skal se ud, hvid / sort, finer eller hvad du nu synes passer ind i din stue. Du får 40 % i rabat, så du reelt kun betaler for materialerne.

Jeg skal bruge 4-5 modeller. Så tilbudet er først til mølle.

Du acceptere ved bestillingen at jeg vil får lov at tage nogle billeder af møblet til min hjemmeside, inden levering. Hvis du bor i Københavns området hjælper jeg gerne med opsætning af de bestilte demo modeller.

Skriv til min mail [email protected] eller ring på 50578713, så får vi en snak om hvordan dit @Unit møbel skal se ud.

Se mere til møblet på http://www.blog.hagbart.dk
Senest rettet af Hagbart666 10. mar 2018, 18:15, rettet i alt 2 gange.
Brugeravatar
Af Torben Rasmussen
#212374
Når du nu får taget billederne, så ville det måske være en idé at vise lidt flere detaljer omkring huller, montering mv. Det er eksempelvis lidt uklart hvordan man kommer til stik og des lige bag møblet når det først er sat op. Ligeledes kan man ikke rigtigt se på dine billeder hvordan TV'et sidder fast.

Du har pt. et før og et efter billede på hjemmesiden. De enheder der er vist på før-billedet kan da ikke være i dit møbel? Der er både hovedtelefoner, router og en Wii. Ingen af de enheder går igen på efter-billedet, så måske du skal overveje hvad du viser før, så man ikke får indtrykket af, at de ting på magisk vis kan skjules i møblet.
Af Hagbart666
#212375
Hjemmesiden er meget sparsom med billederne da det er en grov demo model, det er derfor jeg skal have lavet nogle nye rigtige som så vil komme på hjemmesiden. med 10-15 nærbilleder og en bedre beskrivelse.

Alle enheder kan være på hylden, da den viste hylde er den jeg kalder for 2H, altså til 2 enheder, der er mulighed for at tilkøbe en hylde med plads til 3 enheder, med mindre at du køber den store til 55", der er den std.

Hullerne til stik er ca. 25 x 45 mm, så der er plads nok til de fleste stik.

Der er intet skjult i selve møblet, andet end de grimme ledninger og styreboks m.m. ingen enheder er inde i møblet, de står fremme på hylden.
#212387
Kan ikke uploade billedet desværre? billedefil ugyldig?

Det gode ved møblet er at det ikke hænger på væggen, det står på fodpanelet og bliver holdt inde til væggen med kun 2 skruer.

Der er dog mulighed for at hænge det på væggen, da der er 4 ophæng på møblet.

Du kommer til ledninger m.v. fra toppen som kan tages af, ellers kan du nemt tage møblet ned fra væggen, da det er handy og vejer ikke særlig meget, samt fylder det ikke i dybden, så man kan klare det 1 mand.
Af Hagbart666
#268493
Efter lang tids arbejde på at få rettet alle detaljer til, er jeg nu klar til at sende de første mediemøbler på marked.

Hvis du er interesseret i et anderledes tv møbel hvor du selv "designer" det, altså selv vælger størrelse, farve og materialer, så send mig en mail på [email protected]

Som jeg har været inde på før, så findes der ikke et design som det jeg har lavet og hvis du er til det enkelte og skarpe design, er @Unit måske noget for dig?.

De første som bestiller, får det næsten kastet i nakken, da jeg lige skal i gang med salget og der får i en fordel, netop store besparelser og et unikt fedt tv møbel.

Nærmere detaljer oplyses på mail i første omgang.
Vedhæftede filer
Forside billede.jpg
Forside billede.jpg (599.49 KiB) Vist 23941 gange
Af Hagbart666
#268496
Torben Rasmussen skrev:Når du nu får taget billederne, så ville det måske være en idé at vise lidt flere detaljer omkring huller, montering mv. Det er eksempelvis lidt uklart hvordan man kommer til stik og des lige bag møblet når det først er sat op. Ligeledes kan man ikke rigtigt se på dine billeder hvordan TV'et sidder fast.
Hullerne er ovale og måler 55x30 mm, ledningerne skal igennem hullet og fastgøres på et beslag som sidder på væggen, nem montering, da det kun sidder med 2 skruer.
Dit tv hænger du op på væggen som ved et hvilke som helst andet møbel.
Torben Rasmussen skrev: Du har pt. et før og et efter billede på hjemmesiden. De enheder der er vist på før-billedet kan da ikke være i dit møbel? Der er både hovedtelefoner, router og en Wii. Ingen af de enheder går igen på efter-billedet, så måske du skal overveje hvad du viser før, så man ikke får indtrykket af, at de ting på magisk vis kan skjules i møblet.
Det eneste der skal skjules inden i selve møblet, er ledninger, stik og strømforsyninger, ikke routere og hovedtelefoner. Det jeg tænker skal stå på hylden er selve tv`et hvis man ikke vil have det hængt over møblet, eller en DVD, XBox, Sonos soundbar m.v.