Debat af tilbehør og andre hardware-emner, som ikke hører ind under de andre fora

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

#259206
Hej alle sammen.

Jeg står med et problem hvor jeg håber i kan hjælpe.
Jeg har tilsluttet en HDD til fjernsynet så jeg kunne sætte programmer på pause mm.
Men nu har jeg fået en Yousee boks, og skal derfor ikke bruge den HDD til dette mere. Nu vil jeg gerne bruge den til min alm PC, men den vises ikke. Jeg kan se den under enhedshåndtering, men jeg får ikke muligheden for at formatere den.
Jeg har været i kontakt med Philips, hvor svaret var: den kan sagtens ses og formateres. Mere fik jeg ikke ud af dem?

Jeg bruger Win10.

Håber i kloge hoveder kan komme med lidt hjælp.

Med venlig hilsen

Rasmus
#259215
Disken skal [formentlig] klargøres i Diskhåndtering. Højreklik et sted på Computer, vælg Diskhåndtering og så den pågældende disk. Hvis tv'et har haft rigtig godt fat i disken, kan det være nødvendigt at bruge programmet diskpart fra en kommandoprompt, og så bliver det “lidt” kompliceret...
#259237
Er der ting i forbindelse med diskarbejde, du ikke har kunnet klare med diskpart? Skjulte gendannelsespartitioner kan normalt ikke fjernes fra Diskhåndtering, men diskpart klarer “alt” - det var derfor jeg tidligere skrev, som jeg skrev...