Debat af tilbehør og andre hardware-emner, som ikke hører ind under de andre fora

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

#259203
Jeg tænker at købe tv til black friday, men plejer der at kigge folk i jo om natten/morgenen til Black friday?

Jeg gider nemlig ikke vente til black friday, hvis jeg skal ligge i kø hele morgenen/natten for at have en chance for at få et godt tilbud på Oled fjernsyn.
Brugeravatar
Af kerovan
#259209
Jeg havde planer om at købe mig en Ps4 pro, men spørgsmålet er så om den kommer på tilbud, kan se at sidste år der var det udelukkende standard og slim modellen der var nedsat.

Så måske man bare skulle se om ikke man kunne finde et godt tilbud på den inden, og så købe den.
Af Kreilo
#259210
Jeg har tænkt mig at sidde oppe kl. 00.00 og slå til på et godt tilbud på et 55" OLED eller 65" LCD online. Mit indtryk fra sidste år var at der var mange tilbud online også, og jeg gider virkelig ikke ligge mig i kø foran en butik.
#259211
Nej det gider Jeg heller ikke.
Men jeg er lidt nødsaget til måske at skulle have lidt af det på afdrag, så skal næsten derind i den fysiske butik.

Mener også at de forskellige hjemmesider krakkede totalt sidste år. Mener at det var meget svært at komme ind på deres hjemmesider pga den massive trafik på siden
Af Kreilo
#259213
Rasmus Larsen skrev:Forrige år gik de helt ned, sidste år var det lidt bedre.

Vi regner med at have en del tilbud på forhånd. Kan naturligvis ikke afsløre noget inden start, men listen burde være online ved midnat, så man hurtigt kan danne sig et overblik på tværs af forhandlere.
Kan i hvert fald huske at det var virkelig genialt at kunne bruge jeres side som base, og så klikke ind på de forskellige tilbud. Jeg skulle ikke købe sidste år, men i år vil det blive rigtig brugbart for en som mig. :D
#259220
Fedt! For sidste år havde de jo forskellige tilbud alle tre dage. Altså el giganten og power. Jeg mener de åbnede op for forskellige tilbud klokken 00.00 torsdag, fredag og lørdag.
#259225
Ihvertfald sker det meste fra Torsdag aften der bliver til Fredag, altså kl 24.

Der er også muligheder for at få købt sig nogle billige julegaver, jeg fik sidste år købt playstation spil, lego, rom blandt mere.