Debat af tilbehør og andre hardware-emner, som ikke hører ind under de andre fora

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

#255541
Hej
Jeg har idag købt et Philips Oled 55 pos9002.
Når jeg vil tænde ambilight kommer 'menu' frem og står på fra. Jeg kan ikke vælge til / start

Er der noget specielt man skal vælge første gang???

Det er klargjort og kalibreret af elgiganten
Lidt ærgerligt at sidde lørdag aften og ikke kan få det til at virke :/
#255552
Jeg har et Philips tv som er et par år gammel og har ingen problemer med at slå ambilight til/fra, der er en knap på remote til at skifte mellem de forskellige ambilight indstillinger, men er ret sikker på at du også kan gøre det inde i menuen hvor du også kan vælge en specifik farve og hvor kraftig lyset skal være. Det plejer at være aktiveret out of box på livagtig og på fuld knald i lysstyrke så vidt jeg husker.
Jeg vil anbefale at du tjekker for opdateringer der kan have rettet en bug med ambilight.
#255555
Vi har både læst brugsanvisning (selvfølgelig).
Og har prøvet knappen på fjernbetjening, indstillinger i tv'et, og prøvet over app'en på Samsung tlf. Intet af det virker :(
Vi har hevet stikket ud 15 sekunder. Opdateret, lavet fejlfinding mv. Intet virker.
Så må tage i elgiganten idag og håbe på at samme sælger er der igen.
Tak for svar:)
#255563
LucasChristensen skrev:Vi har både læst brugsanvisning (selvfølgelig).
Og har prøvet knappen på fjernbetjening, indstillinger i tv'et, og prøvet over app'en på Samsung tlf. Intet af det virker :(
Vi har hevet stikket ud 15 sekunder. Opdateret, lavet fejlfinding mv. Intet virker.
Så må tage i elgiganten idag og håbe på at samme sælger er der igen.
Tak for svar:)
Det lyder som du har valgt en billede profil, som lukker for ambilight :)

Det kan jo ske, hvis man først går efter ambilight men ikke ved hvordan tv fungerer.
#255594
LucasChristensen skrev:Hej
Jeg har idag købt et Philips Oled 55 pos9002.

Det er klargjort og kalibreret af elgiganten
Du har med andre ord betalt ekstra for dit TV, uden af få noget brugbart for de ekstra penge!

M.v.h.