Debat af tilbehør og andre hardware-emner, som ikke hører ind under de andre fora

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

#246770
Elgiganten åbner på Strøget i København (Den tidligere Fonabutik) på lørdag kl. 8.

Hvis der er noget elektronik eller flade paneler man er interesseret i, og som måske fås til en god pris, kan tilbudene ses fra i aften kl.19:

http://www.elgiganten.dk/cms/aabningsfe ... a-stroget/

Samsung og Apple har allerede købt sig ind... O_O

Forhåbentlig kommer der også tilbud på andre mærker end netop de to giganter.. ;)
Senest rettet af PeterD 1. mar 2017, 19:19, rettet i alt 1 gang.
#246779
jng skrev:Uha, hvor lyder det rart med et dedikeret Samsung showroom. Det er vi mange, der ser frem til med stor fornøjelse.
Ja, man må håbe de så kan få højnet deres kvalitet og mon ikke de automatisk giver 30% rabat og at det så bliver umuligt at finde mærker som LG, Philips, Sony og Panasonic hos Elgiganten?

I Samsung Town i Seoul, sidder de og klapper i hænderne.. :) Men må være gule og blå i hovedet og ærgelige over at de ikke kan hamle op med LG's OLED.
Senest rettet af PeterD 1. mar 2017, 19:21, rettet i alt 1 gang.
#246783
PeterD skrev:
jng skrev:Uha, hvor lyder det rart med et dedikeret Samsung showroom. Det er vi mange, der ser frem til med stor fornøjelse.
Ja, man må håbe de så kan få højnet deres kvalitet og mon ikke de automatisk giver 30% rabat og at det så bliver umuligt at finde mærker som LG, Philips, Sony og Panasonic hos Elgiganten?

I Samsung Town i Seoul, sidder de og klapper i hænderne.. :) Men må være gule og blå i hovedet og ærgelige over at de ikke kan hamle op med LG's OLED.
Tag dig nu sammen, Peter.
LG præsenterer deres nye W7 netop på lørdag i butikken. Derudover har de flotte tilbud på flere OLED-skærme. B6 til 9.000 kroner er jo en rigtig god pris!
Alligevel fokuserer du på Samsung. Man skulle tro, at du var helt besat af dem.
#246786
Mfede skrev:
PeterD skrev:
jng skrev:Uha, hvor lyder det rart med et dedikeret Samsung showroom. Det er vi mange, der ser frem til med stor fornøjelse.
Ja, man må håbe de så kan få højnet deres kvalitet og mon ikke de automatisk giver 30% rabat og at det så bliver umuligt at finde mærker som LG, Philips, Sony og Panasonic hos Elgiganten?

I Samsung Town i Seoul, sidder de og klapper i hænderne.. :) Men må være gule og blå i hovedet og ærgelige over at de ikke kan hamle op med LG's OLED.
Tag dig nu sammen, Peter.
LG præsenterer deres nye W7 netop på lørdag i butikken. Derudover har de flotte tilbud på flere OLED-skærme. B6 til 9.000 kroner er jo en rigtig god pris!
Alligevel fokuserer du på Samsung. Man skulle tro, at du var helt besat af dem.
Du kan takke jng..! ::l
#246856
Er der nogen der har planer om at tage ind til åbningen? Jeg bor selv i Kbh, men er forhindret :(

Jeg ville vildt gerne have et par B&O H9 høretelefoner, og Disney bluray boksen. Hvis nogen gad købe det med, vil jeg godt kvittere med et par flasker vin. Jeg tænker godt jeg tør forudbetale via mobilepay, hvis det er et kendt ansigt fra forummet :)